Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
Berber.

Berber.

20-04-2009 om 10:42

Vandaag...

is mijn laatste dag in babytijd. Vandaag is het een jaar geleden dat de bevalling begon. Morgen zijn mijn jongens jarig. Wat een jaar, of eigenlijk anderhalf jaar, hebben we achter de rug. We zijn er nog niet maar wat ben ik dankbaar. Dankbaar dat ze er allebei zijn, tegen alle verwachtingen in. Dankbaar dat het goed gaat, met de tweeling, met onze oudste kanjer en met ons. Dankbaar voor alle hulp en steun die we hebben mogen ontvangen en dankbaar dat we dit jaar vannacht af mogen sluiten.

Voor alle mensen hier op het forum die met ons mee hebben geleefd, die me een hart onder de riem hebben gestoken in moeilijke tijden, heel erg bedankt. Het heeft mij ontzettend goed gedaan.

Liefs,
Berber en de mannen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
liora

liora

20-04-2009 om 10:48

Berber

Hoi Berber,

Wat een heerlijk bericht van jou! Fijn dat je je zo goed voelt, en dat alles goed is met alle drie de kinderen.

Houden zo!!

Liora

...

Het lijkt nu achteraf allemaal zo snel gegaan, maar toen je er middenin zat kropen de dagen (en vooral de nachten) voorbij. En ineens? Ineens zijn ze bijna 1 jaar. Een onvoorstelbaar jaar, een jaar vol zorgen, een jaar vol vreugde om je 3 mooie mannetjes, een jaar waarin je zooooo moe was. Een jaar waarin ik jou in real life heb leren kennen, waar ik heel blij mee ben! Een jaar waarin iedereen met je mee heeft geleefd, tips gegeven, een luisterend virtueel oor geboden. Een jaar waarin.. nou ja, noem maar op. En nu? Nu is het voorbij, ze worden morgen 1. 2 taarten met een kaarsje erop. 4 handjes die de taart pletten, een grote broer trots erbij om een handje te helpen. Geniet ervan morgen, kijk met weemoed terug, maar kijk vooral vooruit! Maak er een mooie dag van, veel foto's maken als herinnering voor later. Later dat waarschijnlijk alweer zo snel komt....
Fijne dag morgen en tot gauw!

Asa Torell

Asa Torell

20-04-2009 om 12:27

Alvast gefeliciteerd!

Met de verjaardag morgen en ook met het doorkomen van dit heftige jaar, ik zit hier gewoon weer even te slikken bij je berichtje!

Ya

Ya

20-04-2009 om 13:34

Jeetje

een jaar alweer. Kan het me allemaal nog herinneren als de dag van gisteren.
Fijn dat het allemaal goed gaat, ondanks dat je er nog niet helemaal bent.
alvast gefeliciteerd morgen en geniet van al je mannen.

Gr. Ya

Sascha2

Sascha2

20-04-2009 om 15:59

Whow

Jeetje Berber, is het alweer een jaar geleden? Goh, tijd vliegt dus echt, ook als je wat minder lol hebt. Ik weet nog dat je regelmatig in ons draadje van febr. 08 inbrak en dat wij regelmatig jou berichten zonden, tijdens de zwangerschappen. We hebben meegeleefd toen je het bericht kreeg over de mogelijke gevolgen voor de gezondheid van je knulletjes, hebben zitten duimen draaien in de hoop op een goede afloop, waren reuze nieuwsgierig hoe de bevalling verliep en waren o zo blij dat het eigenlijk een goed scenario bleek te zijn (zonder afbreuk te doen aan het feit dat het topzwaar was). En baalden als een stekker dat je de namen niet bekend wilde maken (volledig terecht hoor dat je dat niet wilde). En nu tref ik ineens je bericht aan dat ze morgen één jaar worden! Hoe kan dat nu ineens zo snel...
Ik hoop dat je met hun verjaardag nog eens goed over het afgelopen jaar nadenkt, het een plaats kunt geven en vol vertrouwen de komende jaren kunt ingaan. Je knulletjes blijken enorm sterke kinderen te zijn, maar dat is niet raar met een sterke moeder als jij bent.
Veel plezier morgen, het is een hele mijlpaal!
Sascha

Nou ja!

Wat is dit nu weer??!!

Ik wilde je net een berichtje sturen! Ik ben benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat! Das toevallig!

Jeetje een jaar alweer. Alvast gefeliciteerd!!!!

Ik spreek je in juni weer in het volgende draadje als emmaatje een jaar wordt!!!

x lisa

Mariska

Mariska

21-04-2009 om 16:50

Lieve berber

Gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je 2 mooie mannetjes! Nog niet zo lang geleden hebben we de 1ste verjaardag van ons knulletjes gevierd en oh wat was dat leuk! Ik wens jou en je span net zo een mooie dag. Ongelooflijk hoe bijzonder de tijd toch ook is. Nog maar 1 jaar geleden dat ze geboren werden, alweer 1 jaar... wat zijn ze toch enorm gegroeid! Geniet van ze! X Maris

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.