Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
Judith van Rooijen

Judith van Rooijen

13-04-2010 om 10:47

Vraag slapen baby 4 mnd

Hallo,

Mijn zoontje is bijna 4 maanden ( 18-12-09) en heeft tot vorige week ingebakerd geslapen omdat hij heel onrustig sliep en onwijs maaide met zijn armen ( had mijn docher ook ) sinds vorige week zijn we ermee gestopt omdat hij niet bij zijn handjes kan en hierop zuigt, zijn tut is hij namelijk steeds kwijt en we kunnen tig keer op en neer hobbelen om de tut er weer in te stoppen. Maar ik vindt hem toch best onrust, maait weer met zijn armen waardoor tut eruit valt, wordt tussen door heel vaak wakker, vooral overdag de slaapjes in de twee uur bijv. in de middag slaap wordt hij wel een keer of 5 wakker. En ik weet even niet wat te doen, hem toch weer inbakkeren, hij is tenslotte nog zo jong en wat te doen met die tut..... Hopelijk weet iemand iets, het is mijn tweede kindje maar dit maakt me toch onzeker.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Hanne.

Hanne.

13-04-2010 om 13:32

Ik zou weer inbakeren

ik zou weer gaan inbakeren. Als ik je verhaal lees ben je gestopt omdat hij z'n tut steeds kwijt raakte, en dat probleem ben je nu niet kwijt. Je hebt er alleen een extra probleem bij, nl dat hij niet goed meer slaapt.

Een tussenoplossing kan misschien zijn om met 1 arm los in te bakeren?

femmetje

femmetje

13-04-2010 om 19:16

Hier

Wij deden op een moment ook 1 arm uit de puckababy (das ook een soort van bakeren.) Dat werkte prima kon ze lekker sabbelen.
Succes.

eef!

eef!

16-04-2010 om 13:38

Wanneer stopt dat onrustige bewegen?

Mijn jongste zoontje is ook zo wild met zijn armen (nu 5 maanden). Wij hebben nooit ingebakerd maar ik merk wel dat als we zijn armpjes vastpakken, hij meteen zijn hoofdje draait en zijn ogen dicht doet. Maar ik weet niet meer wanneer dat ongecontroleerde bewegen ook al weer beter wordt. Mijn oudste had dit namelijk ook, maar wanneer het bij hem gecontroleerder werd weet ik niet meer. Weet iemand dit wel? Eef

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.