Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op

Waar koop ik babyslofjes die blijven zitten?

Ik zoek: een paar babyslofjes die je baby niet zelf uitkrijgt en die goed blijven zitten. Ik had voor mijn jongste van 14 maanden een paar hele leuke bontgevoerde slofjes waarvan hij er onderweg op de fiets een is verloren omdat hij alles wat aan zijn voeten zit er probeert af te wurmen. Goed blijven zitten is een absolute must.

Voor mijn oudste had ik altijd Zootjes, die heel goed bevielen (helaas nog maar 1 exemplaar over). Voor mijn jongste wil ik het liefst weer Zootjes, maar ze zijn momenteel overal uitverkocht in de kleur die ik wil.

Wie weet een site waar ze nog Zootjes hebben, of anders een goed alternatief? Oh ja, hij loopt nog niet echt, dus 'echte' schoenen daar zijn we nog niet aan toe.

Chris

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
liora

liora

02-10-2009 om 11:26

Bobux

lijken op Zootjes en blijven ook zitten!

Schoenmaker

Heeft van die leren slofjes. Ideaal. Ik heb ze voor mijn zoon van 8 maanden en hij kan er alles mee,stappen,kruipen. In het begin zijn ze nog iets stroef, maar na een paar keer dragen zijn ze echt soepel

Zootjes

kleertjes.com

en verder heb ik voor mijn dochters leren slofjes van babypaws.

Sascha2

Sascha2

02-10-2009 om 13:03

Boomy

Ik heb altijd boomyslofjes gekocht voor de kinderen. Prima kwaliteit, lekker zacht en toch voldoende grip voor als ze aan de wandel gaan en, belangrijk, ze gaan niet vanzelf uit. De kinderen kregen ze ook niet echt zelf los.

Mayte*

Mayte*

02-10-2009 om 15:32

Marktplaats

Hier ook zootjes. Maar ik koop ze, zeker in de kleinste maatjes, gewoon op marktplaats. Die zijn nog als nieuw, ook al zijn ze gebruikt.

ChrisH

ChrisH

02-10-2009 om 17:19 Topicstarter

Mayte

Dat is een goeie tip van Marktplaats, had ik nooit aan gedacht. Ik heb inmiddels een bod gedaan daar, ben benieuwd wat het oplevert.

Chris

Mayte*

Mayte*

02-10-2009 om 20:54

Ik ook

Ik heb vandaag een paar aqua blauwe gekocht, maat M
Hoop niet dat jij daar ook net op hebt zitten bieden....

ChrisH

ChrisH

03-10-2009 om 09:47 Topicstarter

Oh, was jij dat

die de prijs zo opdreef? Nee hoor, ik zoek donkerblauwe en de deal is nog niet rond helaas

Chris

H

H

03-10-2009 om 09:52

Esprit

Ik heb net van Esprit slofjes gekocht via de site. Ze zijn lekker warm, groot genoeg en blijven perfect zitten.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

03-10-2009 om 18:26

Aapies

http://www.baby-schoenen.nl/winkel/babyslofjes.php

Hier koop ik altijd de aapies. Leuk en leuk geprijsd. En zo af en toe hele mooie aanbiedingen.

Dendy

Boumy's

Vond ik een succes, Zitten mooi en blijven goed zitten.

ChrisH

ChrisH

05-10-2009 om 16:55 Topicstarter

Aapies

Dendy, van Aapies had ik dus een paar hele leuke bontgevoerde slofjes. En die is meneer meerdere malen verloren tijdens een tochtje op de fiets. Steeds teruggevonden, maar de laatste keer dus niet. Jammer, want ze waren erg leuk.

Inmiddels heb ik via Marktplaats zootjes gekocht. D.w.z. ik moet ze nog ontvangen (dan pas weet ik natuurlijk zeker dat het gelukt is!).

Chris

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.