Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
ellen

ellen

14-05-2010 om 12:50

Wat is fijn een easy bath voor de baby of een kunststof ligzitje met zuignapjes?

Wie heeft er ervaring met de easybath of het gewone ligzitje(weet niet hoe je het noemt)wat je ook in het babybadje of gewone badje kunt zetten en wat met zuignapjes bevestigd moet worden,ik weet het verschil nl niet en zijn ze beide fijn in gebruik?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ellen

ellen

14-05-2010 om 12:54

Ik bedoel met die kunsstof niet waar ze in kunnen zitten,maar ec

ik bedoel van dat kunnstof niet waar ze zelf in kunnen zitten,maar ik bedoel waar je de baby op kunt leggen,dat je je handen vrij hebt!

liora

liora

14-05-2010 om 17:06

Ellen

lekker leggen, hahaha!

Ik had die met zuignapjes en vond dat super! Alleen de eerste zes weken ongeveer, vond ik het een beetje een hard ding, maar misschien zou je er een dikke handdoek op kunnen leggen, dat legt wel zo lekker, in het bad bedoel ik.

De easy bath ken ik niet.

Liora

rozenstruikje

rozenstruikje

14-05-2010 om 22:41

Ligzitje

Ik had voor mijn eerste zo'n kunststof ligzitje en was er superblij mee, echt heel erg handig. Dochter lag er heerlijk in. Ik had hem toen geleend van de buurvrouw. Voor mijn tweede wilde ik die weer lenen maar hij was al uitgeleend. Ik heb er toen eentje gekregen van bebe-jou en die leek er echt precies op, maar het was een verschrikkelijk onding omdat hij heel snel achterover kiepte met baby en al!

Rozenstruikje

ellen

ellen

15-05-2010 om 15:00

Dank je, mag er een lenen van bambino,

bedankt voor de reacties,mag er nu 1 lenen van Bambino(zo'n ligzitje,weet niet hoe je het anders noemt)ben benieuwd of het iets is,maar een easybath lijkt mij ook fijn.
Lijkt me idd wat hard liggen,maar dan leggen we er maar iets onder,zag er ook 1 bij Prenatal met wat zachts in het midden wat al in het zitje zat,maar die was ook eens zo duur!

Die van prenatal

heb ik in het badje zitten, ik vind het ideaal.
twee handen vrij. ik heb hem volgens mij voor een kleine 15 euro gekocht bij de prenatal. ik vind het een aanrader.
liefs merry

Massi Nissa

Massi Nissa

16-05-2010 om 09:03

Ligzitje

Ik heb reuma en had vaak moeite met het vasthouden van een vrolijk spartelende baby. Dat ligzitje bleek voor mij een uitkomst, we hebben er gebruik van gemaakt tot ze goed rechtop kon zitten in bad. Kan het zonder meer aanbevelen.
Groetjes
Massi

Maar 1

keer geberuikt, dat ligzitje met zuignapjes. Ik gebruikte liever de tummytub. Het ding was een tientje geloof ik bij kruidvat.

Super ding

Dat ligzitje hebben wij zoveel gebruikt....... en nu hebben we een badring, nu ze gewoon kan zitten. Nog beter. Dat is eigenlijk een soort kinderstoel in bad. Zo fijn allebei!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.