Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
Anna3

Anna3

28-12-2008 om 09:56

Wat vinden jullie baby's een leuke babygym?

Ik wil via internet een babygym kopen, voor mijn dochter van een half jaar. Ik zie zelf alleen maar of ze mooi of lelijk zijn, maar wat is nou een leuke, waar ze veel plezier mee kan hebben? Heeft iemand tips?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
zon

zon

28-12-2008 om 11:08

Geen

Met 6 maand vind ik een babygym echt niks meer. Bij alle drie mijn kinderen is mijn ervaring dat ze zodra ze gaan draaien het niet meer leuk vinden. Ze blijven er dan niet meer onder liggen, raken met hun benen er tussen en kunnen niet meer vrij rollen en draaien. Ze vinden het veel fijner lekker op een kleed te liggen en vrij te kunnen spelen. Hier en daar een speeltje en op die manier lekker een uitdaging om te rollen, draaien, tijgeren etc.
Ik zou er dus geen meer kopen in jou geval. Hier is de babygym alleen gebruikt tussen 3 en 5 maand.

Anna3

Anna3

28-12-2008 om 18:30

Zon

Dag Zon,
Dankje. Dat idee had ik ook wel een beetje, tot een vriendin zei dat haar zoontje zo ongelooflijk veel plezier had gehad met de babygym. Toen hij kon zitten ging hij ervoor zitten en bleef hij ermee spelen. En toen hij zo ongeveer kon lopen gebruikte hij hem als een soort van looprek.
Onze dochter wil bijna niet meer op de rug liggen. Draait steeds op haar buik, maar weet vervolgens niet hoe ze kan spelen en raakt dan een beetje gefrustreerd..

Guinevere

Guinevere

28-12-2008 om 19:52

Inderdaad

Mijn baby's hebben er alleen mee gespeeld tussen de 6 weken en de 6 maanden. Daarna waren er véél interessantere dingen te ontdekken. Ik zou dus ook iets anders kiezen. Je hebt bv ook van die activity boards die je als je een beetje leert lopen ook voor je uit kun duwen.

Piano

Toen Dirk baby was heb ik met een foto van hem een geval van Fisher Price gewonnen (zou zoiets nooit kopen).
Je kon het als een babygym neerzetten, en al ie dan tegen de hangertjes trapte of sloeg kwam er een muziekje.
Toen hij wat ouder was kon je het omtoveren in een soort piano met 5 toetsen, waar hij dan op kon spelen.

Gek genoeg vonden ze dat laatste zelfs nog leuk toen ze al kleuter waren.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.