Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op

Welke baby abonnementen gebruiken jullie?

Ik ben net mama geworden en heb een baby'tje van 2 maanden. Nu heb ik sinds kort een luier abonnement dat ik echt ideaal vind! Daarom ben ik benieuwd of jullie nog andere abonnementen hebben die aan te raden zijn? Maken jullie gebruik van abonnementen speciaal voor je baby? Super benieuwd naar jullie ervaringen en tips!


gefeliciteerd!

Zelf heb ik nooit abonnementen gebruikt. 

Ik heb ook nergens abonnementen voor, ook nooit gehad. Ik zou ook niet weten waar ik allemaal een abonnement voor zou moeten hebben. Oh ja, ik geloof dat de zwemschool het bij de zwemlessen van dochter wel een abonnement noemt. 
Luiers kochten we destijds gewoon bij de kruidvat, liefst in de aanbieding en dan een voorraadje inslaan. 

Inderdaad geen, luiers van de kruidvat en verder waarop dan? 

Oh bij nader inzien: bij de bieb: boekstart. Al leende ik daar geen babyboekjes maar pas als ze ouder zijn 

JtM

JtM

03-01-2022 om 15:09

Wij hadden alleen een abonnement op het babyzwemmen.

Luiers bestelde ik bij bol.com wanneer de pampers in de aanbieding waren en dan meteen een maandbox. Het kwam eigenlijk iedere keer zo uit dat wanneer er weer nieuwe luiers besteld moesten worden ze in de aanbieding waren.

ook hier geen abonnementen gebruikt. Van de luiers zocht man altijd via een speciale vergelijkingssite de beste aanbiedingen voor een maandbox. 

mama4839

mama4839

03-01-2022 om 15:27 Topicstarter

Dankjewel voor al jullie reacties! Ik ben benieuwd welke mama's wel abonnementen gebruiken en welke deze gebruiken Zelf vind ik het super fijn namelijk.

Krijg je bij een abonnement op luiers dan altijd op een vast moment luiers toegestuurd? En hoeveel zijn dat er dan? 
Wij komen lang niet altijd uit met een maandbox. 

Ik heb getwijfeld over zo'n luiers abonnement bij de Etos, maar ik ben dan toch bang dat ik het
verkeerd in schat of dat ik een andere maat nodig heb en dan per ongeluk dat vergeet aan te passen.

Babyzwemmen, de bieb en een abonnement op verschillende boekjes 1x per kwartaal dat zich aanpast op leeftijd.
Verder is kind lid van de supportersvereniging van een voetbalclub. Vindt man leuk.

mama4839

mama4839

03-01-2022 om 15:40 Topicstarter

Nee dat is volledig aan te passen. Bij de Etos kun je bijvoorbeeld kiezen hoe vaak je dit zou willen. Elke 3, 4, 5 weken bijvoorbeeld. Zo kun je zelf beslissen hoeveel je er krijgt. Maar naast luiers zou ik ook nog graag andere dingen automatisch binnen willen krijgen. Zoals kleding, doekjes etc. Daarom was ik vooral benieuwd nog naar andere die dit ook gebruiken.

Is dit niet gewoon spam in de hoop wat naamsbekendheid voor een abonnement te genereren?

De bieb heeft dochter inderdaad ook een abonnement op, maar dat is voor kinderen gratis dus kwestie van één keer aanvragen dus niet aan gedacht.
Ik geloof dat we voor dochter vanaf een jaar of twee een biebabonnement hadden, niet als baby al. Kleding en zo kopen we als het nodig is, soms krijgen we ook wat van anderen. Ik zou niet elke maand standaard kleding willen krijgen. Ze groeien zo snel, je moet steeds de maat aanpassen. Is voor luiers trouwens ook wel een beetje zo.

Er bestaan tegenwoordig abonnementen voor zo ongeveer alles. Zelfs sokken en onderbroeken kun je een abonnement voor afsluiten. 

Ik heb wel eens van abonnementen op luierboxen gehoord, maar wij houden altijd de Kruidvataanbiedingen in de gaten en kopen dan groot in. Billendoekjes kopen we twee keer per jaar als er een goede aanbieding is. Dan nemen we meteen een paar dozen.
Ik zou eigenlijk niet weten wat voor abonnementen er zijn en waarom je ze nodig zou hebben.
 De bieb en het zwembad vind ik niet specifiek voor baby’s. 

Herfstappeltaart schreef op 03-01-2022 om 15:45:

Is dit niet gewoon spam in de hoop wat naamsbekendheid voor een abonnement te genereren?

Volgens mij is het niet de bedoeling dat hier neer te zetten maar dan rapporteer je deze draad. 

mama4839

mama4839

03-01-2022 om 16:05 Topicstarter

Excuus, dat was zeker niet de bedoeling. Ik hoop juist tips te krijgen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.