Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op

Welke baby abonnementen gebruiken jullie?

Ik ben net mama geworden en heb een baby'tje van 2 maanden. Nu heb ik sinds kort een luier abonnement dat ik echt ideaal vind! Daarom ben ik benieuwd of jullie nog andere abonnementen hebben die aan te raden zijn? Maken jullie gebruik van abonnementen speciaal voor je baby? Super benieuwd naar jullie ervaringen en tips!


Ik heb ook geen abonnementen, wel weet ik dat mij zwager een abonnement heeft voor leenspeelgoed, waarbij mijn neefje elke 2 maanden zijn oude speelgoed inlevert en er iets nieuws voor terug krijgt. Verder wil ik straks wel een abonnement van de bibliotheek afsluiten, maar voor nu redden we het nog met de tig boeken die hij cadeau heeft gekregen. 

mama4839

mama4839

03-01-2022 om 16:09 Topicstarter

Herfstappeltaart schreef op 03-01-2022 om 15:45:

Is dit niet gewoon spam in de hoop wat naamsbekendheid voor een abonnement te genereren?

Dat was zeker niet de bedoeling. Waarvoor genereer ik naamsbekendheid? Ik heb alleen Etos als voorbeeld gegeven maar ik wil juist graag horen wat er aan mogelijkheden zijn. Jammer dat je het zo ziet.

AH bezorg abonnement. Genomen toen baby was geboren. Ik haalde er mijn melkpoeder, luiers en billendoekjes. Dus ik kwam met gemak aan het minimum bezorgbedrag van 50 euro. En natuurlijk kon ik direct mijn zware boodschappen mee laten bezorgen, dus dikke win.
Verder alleen abonnement op de bieb. 

mama4839

mama4839

03-01-2022 om 16:12 Topicstarter

TanteTheelepel schreef op 03-01-2022 om 16:07:

Ik heb ook geen abonnementen, wel weet ik dat mij zwager een abonnement heeft voor leenspeelgoed, waarbij mijn neefje elke 2 maanden zijn oude speelgoed inlevert en er iets nieuws voor terug krijgt. Verder wil ik straks wel een abonnement van de bibliotheek afsluiten, maar voor nu redden we het nog met de tig boeken die hij cadeau heeft gekregen.

Dit klinkt super! Leuk dat er ook zo duurzamer met spullen omgegaan wordt. Ik ga dit zeker even Googlen. Dankjewel voor je berichtje

mama4839

mama4839

03-01-2022 om 16:13 Topicstarter

PhilDunphy schreef op 03-01-2022 om 16:12:

AH bezorg abonnement. Genomen toen baby was geboren. Ik haalde er mijn melkpoeder, luiers en billendoekjes. Dus ik kwam met gemak aan het minimum bezorgbedrag van 50 euro. En natuurlijk kon ik direct mijn zware boodschappen mee laten bezorgen, dus dikke win.
Verder alleen abonnement op de bieb.

Dit ga ik ook zeker onthouden! Scheelt ook gelijk een hoop gedoe. Super slim dit!

mama4839 schreef op 03-01-2022 om 16:12:

[..]

Dit klinkt super! Leuk dat er ook zo duurzamer met spullen omgegaan wordt. Ik ga dit zeker even Googlen. Dankjewel voor je berichtje

google dan op speelotheek, daar zijn er vele van, net zo iets als de bibliotheek.

Overigens lenen ze daar meer uit dan alleen boeken. Hier ook puzzels en allerlei ander speelgoed. 

Kleding? Dat vond ik juist leuk om zelf uit te kiezen!

is een goodiebox niet iets voor jou?een doos waarin elke maand een make up product in zit? Heb je gelijk een reden om wat tijd voor je zelf te maken!
Kleren koop ik altijd op vinted voor een prikkie en vaak nog in nieuw staat!
En wat phildunphy zegt : ik laat ook mijn boodschappen wekelijks bezorgen door jumbo. Dat scheeld zoveel tijd en energie!

JtM

JtM

03-01-2022 om 18:00

Een abonnement op kleding? Wat moet ik me daar dan bij voorstellen? Bij iedere collectie zitten toch kleren tussen die je juist wel of niet leuk vind? Zonde als je allemaal kleding binnen krijgt die je niet leuk vind.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

03-01-2022 om 18:45

Abonnementen voor diensten (zwemles, bibliotheek): ja, maar pas toen mijn kinderen de babyleeftijd voorbij waren.

Abonnementen voor producten (luiers, eten, kleding): nee. Dat is in de praktijk onhandig, want komt nooit precies uit. En is daardoor vaak duurder dan aanbiedingen in de gaten houden, en slecht voor het milieu omdat je meestal niet alles gebruikt.

mama4839 schreef op 03-01-2022 om 16:09:

[..]

Dat was zeker niet de bedoeling. Waarvoor genereer ik naamsbekendheid? Ik heb alleen Etos als voorbeeld gegeven maar ik wil juist graag horen wat er aan mogelijkheden zijn. Jammer dat je het zo ziet.

Het feit dat dit je eerste en enige topic is wekte bij mij de indruk dat je de vragende vorm alleen gebruikt om dit luierabonnement onder de aandacht te brengen.

Als ik het mis heb: sorry. Maar afgaand op de likes die ik heb gekregen was ik blijkbaar niet de enige die deze indruk had......




Geen. Nooit aan gedacht ook. 
Lijkt me ook niet handig een luierabo. Krijg je elke 4 weken luiers, zul je zien dat ze met 2 weken een nieuwe maat nodig hebben.... Zit je dan met je overgebleven luiers. Kun je dat dan terug sturen?

En een kleding abo? Waarom? Dat wil je toch juist zelf uitzoeken voor je baby. 
Overal abonnementen voor, het klinkt nogal lui. 

Dochter is hier al sinds ze 3 maanden oud is lid van de bibliotheek. In het begin gingen we nog niet zo vaak, maar leende ik wel zachte boekjes voor haar. Die worden weer gewassen als je ze inlevert en je mag ze zelf ook wassen als je dat fijn vind. Ze is nu bijna 3 en gek op de bibliotheek en boeken. We gaan zeker om de twee weken. We hebben zelf een behoorlijke plank vol staan met boeken voor haar, maar het is een enorme verademing dat er steeds een stapel wisselt. Je word anders zelf echt knettergek van elke keer hetzelfde voorlezen. Dus ik zou zeker aanraden om je kind daar vroeg lid van te maken.

Andere abonnementen heb ik echt niet gemist. Luiers kan ik mij nog wat bij voorstellen dat het handig is. Billendoekjes bestelt mijn man meteen een grote doos van via de Duitse Amazon. Doen we maanden mee. 

Hier geen ook geen abonnementen. Onze kraamzorg had meteen van, o moet je daar een abonnement opnemen en daarop en daarop. Ze had een boek vol ervan. Of ze een verkoopster ervan was. Maar nee, helaas niet verleid.



'Ik ben net mama geworden en heb een baby'tje van 2 maanden. Nu heb ik sinds kort een luier abonnement dat ik echt ideaal vind! Daarom ben ik benieuwd of jullie nog andere abonnementen hebben die aan te raden zijn? Maken jullie gebruik van abonnementen speciaal voor je baby? Super benieuwd naar jullie ervaringen en tips!'

Hoe vaak heb je die luiers van je abonnement al gehad? Wat vind je er ideaal aan? 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.