Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
Agnes

Agnes

16-09-2010 om 20:57

Welke box hebben jullie?

Hoi alle mama's met babies,
Ik krijg in december mijn baby en ik vroeg me af welke box goed is en dan met name de afmetingen in verhouding met het boxkleed.

Ik zie boxen staan op internet, waarbij dan boxkleden worden geadviseerd die aan elke kant 10 cm te groot zijn. Die zijn dan "passend". Ik vind dat helemaal niet passend! Ben ik een zeur als ik een box wil met passend boxkleed en welke afmetingen moet die box dan hebben, hoe groot zijn de standaard boxkleden??

Wat een vragen, maar ik ben benieuwd wat jullie hebben. Ben op het ogenblik nogal twijfelachtig, dus weet zelf niet zo goed wat ik wil en wat goed is....

Groetjes Agnes

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
liora

liora

17-09-2010 om 11:58

Box

Hoi Agnes,

Voor mij is de beste box een gratis box. Ik vind het een noodzakelijk ding maar om er nou geld aan uit te geven? Ik heb voor beide kinderen via via een box kunnen scoren. Ook boxkleden komen me aanwaaien. Ik heb gewoon een standaard box en twee boxkleden: eentje is iets te groot en eentje past precies. Beide voldoen prima in de praktijk.
Liora

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Agnes

Hier een box van marktplaats voor weinig. Boxkleed ook voor weinig.

Een boxkleed moet isoleren, niet wegglijden en wasbaar zijn. Daar zou ik op letten..
verder vraagt een kind vooral tijd, aandacht en energie van de ouders. Als het aan je kind ligt koop je geen boxkleed maar mag het gewoon bij jou op schoot tot het naar school gaat.

Roosje Katoen

Roosje Katoen

17-09-2010 om 15:04

Geen standaard

Volgens mij bestaan er geen standaardmaten. Lijkt me een gat in de markt Ik kon ook geen kleed vinden die bij de box paste. Ik heb bij de matrassenboer een stuk schuimrubber op maat laten snijden en hier zelf een overtrekje voor gemaakt (nou ja, mijn moeder dan Als dat vies is maak ik het 'matrasje' ook wel eens op met een lekker zacht plaid.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.