Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
karin

karin

09-05-2010 om 14:18

Wil wrapper van lodger aanschaffen maar twijfel tussen katoen of fleece?

Wie heeft er ervaring met de wrapper van fleece of katoen,ik ben in September uitgeteld en twijfel erg,of de kleine het met een fleece niet te warm zal hebben!
Ik wilde eigenlijk een bunker aanschaffen,maar deze is pas va 6 a 7 maanden geschikt en dan zit ik in de zomer en het is een voetenzak(en die heb ik al een van mountain buggy,een mooie,dus zonde misschien om nog een bunker aan te schaffen,is ons laatste kindje)
En je hebt ook nog een rond model wrapper of andere vormen,maakt dat kwa inwikkelen niets uit?
Pfff moeilijk maar ze zijn niet goedkoop,dus wil wel even het een en ander weten,ik tob al om de fleece en de katoenen aan te schaffen,maar manlief vindt dat onzin om er 2 te kopen!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Praktijk

Lekker twee kopen hoor. Wat je ook koopt, je hebt per definitie te weinig. Herinner me dat ik de tweede dag de hoeveelheid spuugdoekjes, katoenen luiers (overal handig voor behalve voor ontlasting) en handdoeken heb verdubbeld. Echt alles wordt in een record tempo onder gespuugd, -poept etc. Wrappers hadden we er op een gegeven moment vijf, geloof ik.

Daar komt bij, het oog wil ook wat.

Veel plezier en sterkte.

Jan.

Yaron

Yaron

10-05-2010 om 17:18

Wrapper

Ik heb bij de oudste, 8 jaar geleden, een Fleece Wrapper van Lodger gekregen, maar ik vind het een onding. Ik gebruik hem alleen als speelkleed in de box, maar nooit als wrapper. Het ding zit heel stug om de baby heen, een deken valt veel lekkerder om de baby. Ik weet niet of ze tegenwoordig anders zijn, maar zo een zou ik zelf niet kopen. Bij de Hema zag ik ook een wrapper voor 12,95 en die lijkt mij veel fijner.

Baby nomad

Ik heb voor mijn laatste de baby nomad aangeschaft, is van dekenstof en het is een heel fijn ding. Ik denk zelf niet dat het te warm is voor je baby in september, gewoon dan niet te warm aankleden.

Jeetje, 5 wrappers! Wat een kapitaal!!! Waarom zoveel?

Wat een dure onzin zeg

Wat is er mis met een gewone omslagdoek?
Ik vind die lodgers maar onhandige, veel te warme, stugge dure geldverspilling.
Zijn er dan echt veel mensen die zo'n bedrag uitgeven en zo'n ding ook echt gebruiken?

Ik niet

Ik wilde ook zo'n lodger aanschaffen,leek me handig en ziet er leuk uit, maar heb er eerst een geleend van een kennis. Daar ben ik blij om, want ik vind het een onding. Ik vind 'm lastig met omdoen en m'n zoontje brult het uit als hij erin zit.
Voor mij is de lodger het dus niet.

Kiki

Kiki

13-05-2010 om 10:17

Wij hebben voor beide kinderen lodgers

en ik vond het ideaal. Ik heb ze veel gebruikt en ik gebruik ze nog steeds dagelijks.

Ze zijn heerlijk warm, heerlijk comfortabel.

Ik kan ze iedereen aanraden

Fleece

Mijn kindje was van eind september en ik heb heel veel plezier gehad van (de geleende) fleece wrapper. Ik heb hem tot een maand of 5-6 dagelijks gebruikt. Na het badje, op de bank, slapend in de bak van de kinderwagen en de eerste dagen heeft ie er zowat permanent in gewoond.

Dusse ik zou gaan voor de fleece, het is meestal sneller te koud dan je denkt, zeker voor zo'n kleintje. De katoenen versie is volgens mij meer voor de echte zomerbaby.

Het voordeel tov de standaard omslag doek is dat de Lodger beter blijft zitten en dat je hem mooi kunt draperen rondom het hoofdje.

Ik had hem overigens geleend van iemand die een kindje van begin april heeft. En hem ook heel veel gebruikt heeft. Al bestond de katoenen versie toen nog niet geloof ik.

Bah fleece

Daar kregen mijn kinderen door de broeierige warmte eczeem van.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.