Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
karin sieverts

karin sieverts

28-11-2008 om 10:35

Zitten

Wij hebben een prachtige dochter van 1 jaar, die heel snel is in haar ontwikkeling. Met 10 mnd liep ze al.
Nu is het zo dat zij het nooit als prettig heeft ervaren om vast te zitten. Altans ik denk dat dat het is. Vanaf de Maxi Cosie heeft ze een trekje dat ze zit te wiegen zodra ze vast gezet wordt. Dat doet ze ook in de kinderstoel, wipstoel , buggy en autostoel. Nu heeft ze een klein fietsje gekregen ook met riempjes en ook daar doet ze het.
Ik dacht dat ze het alleen thuis deed maar ze doet het overal.
Heeft iemand hier ervaring mee en weet iemand waarom ze het doet.
Alvast bedankt voor jullie reacties.

Karin

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ervaring

Niet zelf, maar mijn schoonmoeder! Die is nu bijna 60, maar wiegt nog steeds heen en weer als ze zit. Schijnt ze al vanaf dreumes te doen, ze heeft er zelf ook geen erg in. Wel ideaal met mopperende kleinkinderen, die wiegen heerlijk mee haha!

Mama Marjan

Mama Marjan

30-11-2008 om 21:29

Wrijven?

Hallo Karin,

Mijn oudste dochtertje is al wat ouder (vandaag 2, hoera!)maar zij heeft ook altijd zitten wippen en schuiven in een stoeltje waarin ze vast zit. Bij haar heb ik het idee dat ze het gewoon fijn vindt om haar onderlijf ergens tegenaan te wrijven zeg maar. Ze doet het nu wel minder, maar bv wel in het zitje van een winkelwagentje...zit ze met een heel rood verhit hoofd tegen de stang aan te wrijven, echt de hele tijd dat we in de winkel zijn. Is een normale vorm van het lichaam ontdekken voor die kleintjes, maar af en toevoel ik me wel ongemakkelijk als het overige winkelpubliek verbaasd kijkt wat die kleine aan het doen is. Zelf zegt ze trouwens altijd "poepen", maar er zit nooit wat in haar luier. Kan het bij jouw meisje ook zo iets zijn?

Groetjes,
Marjan

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.