Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
Daantje

Daantje

15-03-2013 om 17:54

Afscheidscadeau juf psz

Mijn kindje heeft een hele leuke tijd op de peuterspeelzaal gehad Mede door de fantastische juf. Ik wil haar graag iets geven, maar wie heeft er tips? Iets meer dan zo n merci doosje... Liefst een herinnering aan mijn kind (hij was een van haar favorietjes geloof ik)

Is zo'n mok met foto van mijn kind nog wel gewenst (ik stel me een plank voor met allemaal troep, elek maand weer bijgevuld met iets waarvan elke ouder denkt heel origineel te zijn... )

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Iets wat opgaat?

Hmm, niet om zuur te doen, maar volgens mij is het een kwaliteit van goede juffen om ouders het gevoel te geven hun kind heel bijzonder leuk te vinden. Tenminste, ik dacht dat de juffen van kdv alleen zo lyrisch deden tegen mij over zoon, terwijl ik ze net zo enthousiast hoor doen over andere kinderen tegen andere ouders .

Ok, ik zou iets geven wat opgaat, bijvoorbeeld lekkere doucheschuim van Rituals met een kaartje met foto van je kind. Ik hoop dat die kaartjes nog bewaard blijven, bekers e.d. Met foto zou ik niet doen.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

P

P

15-03-2013 om 19:49

Nee geen beker met foto!

Inderdaad iets wat opgaat. Wij hebben vaak (kinderen waren wat ouder dan) een doos tissues versierd. Eerst inpakken in a3 wit papier, het kartonnetje van het gat gebruiken om een nieuw gat te knippen en dan het kind het laten versieren. Kan met stickers maar natuurlijk ook met stiften of (vinger)verf.

Bloempotje

Zoon heeft een bloempotje beschildert en onderin zat een zakje vergeet mij nietjes. Ook nog van merci chocola bloemen gemaakt voor in het potje. Ons KDV kennende hebben ze die zaadjes wel met de groep gepland.

pszjuf

pszjuf

17-03-2013 om 16:25

Mijn favoriete kadootjes die ik ooit kreeg

- glazen uitlekschaaltje voor theezakjes
- houten theekistje, versierd door de peuter
- margriet/libelle in cellofaan met een waxinelichtje erop om in de vakantie te lezen
-tekening van de peuter is altijd geweldig natuurlijk, die hingen weken op de kast
- glazen (neutraal)theeglas met 1 zakje thee, 1 bonbon, 1 kandijstokje
-een kaart waarop de ouders beschrijven hoe fijn de peuter het heeft gehad, versierd door de peuter.
- theeglas door peuter beschilderd met glasverf
- een hartje/bloem van smeltkralen
- een hartje van brooddeeg, mooi beschilderd door peuter

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.