Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
Josefien

Josefien

03-12-2013 om 14:59

Babymelk oplossing

Hallo allemaal,

Gisteren hoorde ik van mijn buurvrouw dat er een kant-en-klare melk in wegwerpflesjes verkocht wordt, maar ze kon me niet vertellen waar.
Ik heb even gekeken bij de lokale supermarkten en op het internet, maar niets kunnen vinden.

Heeft één van jullie misschien hier van gehoord? Dit lijkt mij namelijk een super oplossing voor onderweg of een dagje uit.

Groet,

Josefien

Marie

Marie

03-12-2013 om 15:07

in pakjes bij drogist

Ik ken het niet in flesjes (met speen?), maar wel in kleine pakjes. Die kocht ik ooit (15 jaar geleden) wel bij de drogist of apotheek. En heb ik later ook nog wel gezien bij de drogist.

Josefien

Josefien

03-12-2013 om 19:01

Re: in pakjes bij drogist

Hoi Marie, bedankt voor je reactie.
Die pakjes ken ik wel. Alleen, blijft altijd lastig als je die tijdens het reizen o.d. moet gieten in een flesje.

Toen ik hoorde van de kant-en-klare wegwerpflesjes met melk leek dit mij wel een uitkomst.

Groetjes,

Josefien

Frankrijk

Ik heb ze in Frankrijk gezien bij eeb hypermarché, wegwerpflessen met speen met een kwart liter opvolgmelk. Moet je bij minder drinkend kind dus wel flink wat weggooien.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.