Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op

Babyspullen kopen?

Mijn vrouw en ik verwachtten binnenkort een 2ling, een jongen en een meisje, we zijn nu opzoek naar sites waar we eem beetje goedkope, maar nieuwe hydrofiele doeken, spuugdoeken, washandjes, tutdoekjes, knuffeldoekjes, normale knuffels, baby dekentjes, badcapes en andere benodigheden. Ons budget is 100€ per kind!


DarkPrince

"Wat bedoel je precies met: 'succes ermee he, met al die lapjes.'"

Happy rag fapping, dat bedoel ik er mee.

skik

Vesper Lynd

Vesper Lynd

06-06-2016 om 18:52

Inderdaad

Als je bezig bent met je baby-uitzet zijn de knuffelbeesten niet wat je als eerste benoemt. Daarbij, je krijgt er waarschijnlijk 30 dus keuze te over.

Paasei

Paasei

06-06-2016 om 21:10

Bedje

Wst ik me van 'vroegah', de tijd dat mijn koters baby waren herinner, was dat de knuffel in bed in de hoek werd gezet waar de baby naar moest kijken. Dus na elke voeding de andere kant op, de baby moest telkens naar links of naar rechts liggen en onthield je welke kant je had gehad. Is dat niet meer..?

bieb63

bieb63

06-06-2016 om 21:18

Precies Skik

Was het eerste waar ik aan dacht: weer dezelfde knuffeldoekjes fetisjt.......pffffff

Ik bedoel maar: geen doekjes op marktplaats willen kopen ivm bacterien. Wel een paar weken de (nieuwe) doekjes bij pa en moe in bed voor de geur (hoezo geen bacterien???)

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

06-06-2016 om 22:04

Ja maar bieb

Dat zijn eigen bacterien... Dat is heel wat anders.

Bieb en Ginny

Nou, over die gewone huis- tuin- en keukenbacteriën maak ik me nog wel de minste zorgen. De hygiëne valt of staat met wáár je die doekjes zo lang laat om ze van je ouderlijke geur te doordrenken. Beelddenker anyone? You're welcome!

skik

bieb63

bieb63

06-06-2016 om 23:35

Hahaha skik

Need I say more.....brrrrrrr

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.