Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
lucien kroeders

lucien kroeders

10-10-2008 om 21:45

Binnen draaiende voet

Hoi,

Mijn zoontje van bijna 3 heeft sinds vandaag een naar binnen draaiende voet. Het gaat om zijn linker voet. zijn tenen wijzen tijdens het lopen richting rechter voet.
Hij geeft geen pijn aan.
Het viel mij op en ik dacht dat zijn schoen niet goed zat maar op bloten voeten doet hij het ook.
Herkent iemand dit?

Mylene

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Huisarts

Hoi hoi,
Ik zou beslist maandag even naar je huisarts gaan. Het kan van alles zijn, laat het over aan je huisarts. Maar wel meteen maandag doen, denk ik. Het zal vast onschuldig zijn, maar kan ook wijzen op iets in de zenuwen en daarom moet je er gewoon even naar laten kijken.

Mar-is

lucien kroeders

lucien kroeders

10-10-2008 om 22:11

Ervaring

Hoi,

als het maandag nog zo is ga ik inderdaad naar de huisarts. maar je hebt het over iets aan de zenuwen, heb jij daar ervaringen mee?

mylene

lucien kroeders

lucien kroeders

11-10-2008 om 15:23

Opeens

Hoi,

bedankt voor je reactie.
Maar had jou dochter het al direct toen ze begon met lopen? of was dat er ook opeens van de een op de andere dag?
Mijn zoontje heeft wel knikvoetjes maar tot donderdag heeft hij gewoon recht gelopen.

gr Mylene

Scheefstand

In het begin dat kindjes lopen is scheefstand van de voetjes heel normaal. Is hun manier om evenwicht en stabiliteit te krijgen. Het moet echter wel overgaan. Wat me zo opvalt is dat het zo plotseling is begonnen. Dus ik zou maandag even naar de huisarts gaan. Misschien is het iets heel simpels, maar voor hetzelfde geld is er iets gebroken of zo. Dat kan ook zonder pijn.

Succes, en laat even weten wat de huisarts zei.

juultje

lucien kroeders

lucien kroeders

13-10-2008 om 15:52

Huisarts

Hoi,

Vandaag bij de huisarts geweest. Hij zag het ook direct maar wat ik al verwacht had: de huisarts zegt even aan zien. Het kan voorkomen dat een kind zijn knie verdraaid heeft en daardoor voet schreef neerzet.
Als het naar 4 weken niet over is terugkomen.
Dus afwachten maar. Ik ben er zelf niet gerust op en heb een afspraak gemaakt bij de chiropract voor een gratis screening, ik ben benieuwd wat hun zeggen

Mylene

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.