Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op

Broodje eten in de supermarkt

Peiling

Mag een dreumes/peuter een broodje eten in de supermarkt nog voordat het is afgerekend?
312 stemmen
34%
66%

bieb1963 schreef op 10-06-2023 om 14:58:

Ik heb even bij onze AH gekeken. Er hangt bij de ingang en elders helemaal 0,0 aan huisregels of anderszins. Het enige is een sticker met een hond met eens streep erdoor.

O dat verschilt dan per winkel want hier staat wel zo'n bord; geen honden, niet eten/ drinken, max 3 scholieren tegelijk naar binnen.

Gingergirl schreef op 10-06-2023 om 15:50:

[..]

O dat verschilt dan per winkel want hier staat wel zo'n bord; geen honden, niet eten/ drinken, max 3 scholen tegelijk naar binnen.

Dat wordt druk 

Gingergirl schreef op 10-06-2023 om 15:50:

[..]

O dat verschilt dan per winkel want hier staat wel zo'n bord; geen honden, niet eten/ drinken, max 3 scholen tegelijk naar binnen.

Das nog aardig soepel😆😉

Herfstappeltaart schreef op 10-06-2023 om 15:52:

[..]

Dat wordt druk

Tikfoutje...moest uiteraard 3 scholieren zijn.

Philou schreef op 10-06-2023 om 15:02:

Duidelijk, je mag géén hond eten. Maar wie zou dat nou ook willen? Trouwens, ook noooooooit iemand hond zien eten eigenlijk. Nouja, overbodige regel dus.

🫣

Wat dacht je van een broodje hotdog?

watertoren schreef op 10-06-2023 om 15:57:

[..]

Wat dacht je van een broodje hotdog?

Waarom die nou persé hitsig moet zijn, heb ik nooit begrepen. 

goh ik heb dit echt nog nooit iemand zien doen. Is het regio gebonden? Ik zou ook echt verbaasd zijn wanneer ik het wel zie. Ben ook voor eerst afrekenen dus. 
Hier is wel een supermarkt met zo'n bakje met fruit voor de kleintjes. Bedoeld om meteen op te eten. Mijn jongste heeft die winkel wel als lievelings supermarkt.

Gingergirl schreef op 10-06-2023 om 15:50:

[..]

O dat verschilt dan per winkel want hier staat wel zo'n bord; geen honden, niet eten/ drinken, max 3 scholieren tegelijk naar binnen.

Iets over scholieren heeft er ooit wel gehangen, nu niet meer. Tegenwoordig staat.er iemand.rond.pauzetijd buiten het enigszins te.regelen dat ze.niet allemaal.tegelijk naar binnen  gaan en mandje meenemen. Maar verder geen stickers over eten of andere huisregels. Behalve dan dat er geen honden naar binnen mogen

Hier hangt een groot bord met WELKOM! 
En dan daaronder wat regels over legitimeren, honden winkelwagentjes en dat scholieren geen rugzak mee naar binnen mogen nemen. 

krulliebollie schreef op 10-06-2023 om 15:39:

Grappig.. nooit aan gestoord. Ook nooit gedaan met dochter.

Jij eet én geen honden én geen kinderen? Zoohoo! Nouja, alleen niet in de supermarkt.
Enne, wat je thuis eet, is privé. 👍🏻

MamaE schreef op 01-06-2023 om 14:18:

Nou ja, het eten wat ik in het OV consumeerde was in ieder geval wel al afgerekend voordat ik het at.

Laatst dacht ik om eens uit te proberen hoe dat zou zijn om een onafgerekend broodje te eten. Maar ik durf het niet in de pauper supermarkt die we hier hebben.. nu vraag ik me af of ik het wel durf in de ander supermarkt. 

Philou schreef op 10-06-2023 om 19:03:

[..]

Jij eet én geen honden én geen kinderen? Zoohoo! Nouja, alleen niet in de supermarkt.
Enne, wat je thuis eet, is privé. 👍🏻

Heb je de juiste gequoot? Vreemde reactie …

En nee, ik eet geen honden en geen kinderen. Mijn hond eet wel maar die eet ook geen kinderen. En mijn kind eet geen hond. 

Meesje

Meesje

11-06-2023 om 12:41 Topicstarter

Hahaha, ben blij dat je geinspireerd bent geraakt Ik denk er over binnenkort een keer mijn brood te betalen! Maar twijfel nog wel. Mss idd naar een andere supermarkt gaan, wil geen naam krijgen.

Philou schreef op 11-06-2023 om 12:33:

[..]

Laatst dacht ik om eens uit te proberen hoe dat zou zijn om een onafgerekend broodje te eten. Maar ik durf het niet in de pauper supermarkt die we hier hebben.. nu vraag ik me af of ik het wel durf in de ander supermarkt.

Zelf zou ik het niet doen, maar voor een peuter heb ik er geen probleem mee.

krulliebollie schreef op 11-06-2023 om 12:40:

[..]

Heb je de juiste gequoot? Vreemde reactie …

En nee, ik eet geen honden en geen kinderen. Mijn hond eet wel maar die eet ook geen kinderen. En mijn kind eet geen hond.

Sorry, deze emoticon had er bij gemoeten 😛. Het was een grapje.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.