Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op

Broodje eten in de supermarkt

Peiling

Mag een dreumes/peuter een broodje eten in de supermarkt nog voordat het is afgerekend?
312 stemmen
34%
66%

Meesje schreef op 01-06-2023 om 15:32:

[..]

Dan ziet de blinde het icoon niet

En wat niet deert, niet waar? 😉

Miepjecody schreef op 01-06-2023 om 14:28:

[..]

Huh? Hoezo mag je geen leesbril proberen?

Je moet toch weten of het past en of je er iets mee ziet??

Ik had het lees brilletje al eerder aangehaald; in geval van je lees bril vergeten zijn en dus eentje uit de winkel  lenen en daarna terug leggen. Een bril passen is iets anders dan bewust niet kopen maar wel even gebruiken.

Niet zo vreemd dat Arriva dergelijke strenge regels hanteert; water geeft weinig vlekken in tegenstelling tot zoete drankjes of vette vingers. We willen wel graag op een schone stoel zitten. Stel je voor dat de ov duurder wordt vanwege schoonmaakkosten.

Flanagan schreef op 01-06-2023 om 17:24:

Niet zo vreemd dat Arriva dergelijke strenge regels hanteert; water geeft weinig vlekken in tegenstelling tot zoete drankjes of vette vingers. We willen wel graag op een schone stoel zitten. Stel je voor dat de ov duurder wordt vanwege schoonmaakkosten.

Ja en komt bij water is een eerste levensbehoefte. 

Flanagan schreef op 01-06-2023 om 17:21:

[..]

Ik had het lees brilletje al eerder aangehaald; in geval van je lees bril vergeten zijn en dus eentje uit de winkel lenen en daarna terug leggen. Een bril passen is iets anders dan bewust niet kopen maar wel even gebruiken.

Ik kan me dat wel voorstellen hoor, in het begin kun je sommige dingen die klein zijn nog wel lezen, ben je in de supermarkt,  staat er opeens iets met hele kleine letters en je bril ligt thuis.

Miepjecody schreef op 01-06-2023 om 17:28:

[..]

Ik kan me dat wel voorstellen hoor, in het begin kun je sommige dingen die klein zijn nog wel lezen, ben je in de supermarkt, staat er opeens iets met hele kleine letters en je bril ligt thuis.

Maak een foto met je telefoon en vergroot de foto.

Philou schreef op 01-06-2023 om 17:31:

[..]

Maak een foto met je telefoon en vergroot de foto.

Prima tip, neem ik mee..

Flanagan schreef op 01-06-2023 om 17:24:

Niet zo vreemd dat Arriva dergelijke strenge regels hanteert; water geeft weinig vlekken in tegenstelling tot zoete drankjes of vette vingers. We willen wel graag op een schone stoel zitten. Stel je voor dat de ov duurder wordt vanwege schoonmaakkosten.

Arriva heeft vziw alleen vrij korte trajecten. Bij NS kun je 3 uur onderweg zijn. Dan willen mensen wel eens iets eten. Vooral omdat je niet altijd in de gelegenheid bent pal voor je reis wat te eten.

Philou schreef op 01-06-2023 om 17:31:

[..]

Maak een foto met je telefoon en vergroot de foto.

Dat kon nog niet toen ik dat deed.

En niet alle oudere mensen kunnen dat

Nee, eten doen we thuis en als het echt niet anders kan gaan we even ergens zitten.

Ik heb even bij onze AH gekeken. Er hangt bij de ingang en elders helemaal 0,0 aan huisregels of anderszins. Het enige is een sticker met een hond met eens streep erdoor.

Duidelijk, je mag géén hond eten. Maar wie zou dat nou ook willen? Trouwens, ook noooooooit iemand hond zien eten eigenlijk. Nouja, overbodige regel dus.

🫣

Philou schreef op 10-06-2023 om 15:02:

Duidelijk, je mag géén hond eten. Maar wie zou dat nou ook willen? Trouwens, ook noooooooit iemand hond zien eten eigenlijk. Nouja, overbodige regel dus.

🫣

Nou ja, als je hem eerst netjes afrekent?!🤭

Mischa83 schreef op 10-06-2023 om 15:04:

[..]

Nou ja, als je hem eerst netjes afrekent?!🤭

Dan moet het geen probleem zijn! 

Grappig.. nooit aan gestoord. Ook nooit gedaan met dochter.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.