Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
Nancy!

Nancy!

16-04-2010 om 09:30

Buggy met autostoeltje?

Ik zoek naar een buggy waar je een autostoeltje op kan bevestigen. tot nu toe kan ik alleen de maxi cosi citi, tico of mila vinden.

maar zijn er nog andere merken? Met google kom ik er niet uit. Ik bedoel wel echt een buggy en geen quinny ofzo

Wie o wie heeft dit eerder uitgezocht en heeft daarbij meer succes gehad dan ik?

groetjes, Nancy

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
H

H

16-04-2010 om 09:46

Titanium breeze

Bij de Titanium breeze heb ik een adaptorsetje voor de Maxi Cosi, best makkelijk.

Groetjes

Nancy!

Nancy!

16-04-2010 om 13:56

Bedoel toch een echte buggy

Bedankt voor je snelle antwoord, maar dat is een model als een quinny buzz en zo, en ik wil echt graag zo'n buggy als een maclaren of ene koelstra, met vier wielen en dan er op klikken....

Of bestaan ze echt alleen maar van maxi cosi zelf?

bedankt voor het meedenken!

Maclaren techno xlr

Daar kan een soort van maxi cosi op (ander merk). Verder eigenlijk hetzelfde als de Maclaren Techno XT, kan dus helemaal plat, vering etc.

Heb je die in Nederland ook? De XT wel dus hopelijk de XLR ook?

liora

liora

16-04-2010 om 16:07

Maclaren

Hoi,

Inderdaad de xlr van MacLaren, maar daar kan maar een bepaald merk autostoeltje op.

Ik weet dat vroeger ook Peg Perego een soort buggy achtig ding had met hun eigen merk autostoeltje dat erop kon.

Even Googelen dus.

Heb trouwens zelf de MacLaren Techno XT en die is echt fantastisch!

Liora

marie

marie

17-04-2010 om 13:18

Dreumes?

Hallo
Wil je die gebruiken voor een dreumes of baby?
Voor een dreumes is dat toch helemaal niet meer nodg? Die kan toch gewoon in de buggy zitten?
Als het voor een baby is, dan staat je vraag in de verkeerde rubriek denk ik.
Groetjes

Nancy!

Nancy!

18-04-2010 om 09:20

Marie

hoi Marie,
je hebt gelijk, ik wil nl graag een buggy voor mijn peuter, maar die ik straks ook kan gebruiken als over een half jaar zijn broertje/zusje er is met de maxi cosi erop.

Anders stel ik de vraag van de week even op het baby forum

Googlen op buggy met autostoeltje levert namelijk niet zo vele op helaas.

liora

liora

18-04-2010 om 16:54

Waarom

Hoi,

Waarom dan een autostoeltje? Je kunt een baby ook al vervoeren in de MacLaren Techno XT of XLR, ook zonder autostoeltje.

En hoe oud is peuter?

Liora

Yaron

Yaron

19-04-2010 om 11:30

Gevonden

Ik zocht een buggy en toen ik deze zag moest ik gelijk aan dit draadje denken. Hier de link:
http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=9763&groep_id=66&merk=2088 is ook in andere kleuren.

Nancy!

Nancy!

21-04-2010 om 08:34

Bedankt

Dank jullie voor de reacties, de suggestie van Yaron lijkt wel wat, of anders toch de maxi taxi.

Ga maar even langs bij zo'n grote winkel en kijken wat er lekker stuurt

Bedankt!

Yaron

Yaron

21-04-2010 om 14:51

Maxi taxi

Ik heb zelf de maxi taxi, maar ik gebruik hem bijna niet, want de wieltjes maken heel veel lawaai buiten. Dat hoor je niet als je in de winkel een proefritje maakt, dus let daar ook op als je gaat shoppen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.