Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op

Buggyboard van lascal

Ik heb eens op internet geneust over een buggyboard. Wij hebben namelijk de quinny buzz en nu wilde ik daar dus een buggy/kiddyboard op bevestigen. Nu lees ik via google dat er dus 1 buggyboard op de quinny buzz bevestigd kan worden en dat is dus van het merk Lascal.
Mijn vraag is, zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Kun je die echt bevestigen op de quinny buzz?Weten jullie waar ik deze kan kopen? Dus gewoon informatie over deze buggyboard in bevestiging met de quinny buzz. Ik heb al wel op de site van Lascal gekeken, maar hier staat dus niet bij of deze bevestigd kan worden op de buzz.
Alvast bedankt

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
thein

thein

19-12-2008 om 11:56 Topicstarter

Niemand ervaring?

ook niet een ander meerijdplankje die op de quinny buzz kan?

Mama Marjan

Mama Marjan

19-12-2008 om 21:21

Geen buggyboard

Hallo Thein,

Ik heb ook de Quinny Buzz en heb tijdens mijn zwangerschap gezocht naar een buggy board (mijn kindjes schelen 21 maanden). In verschillende winkels gevraagd, maar overal kreeg ik hetzelfde antwoord: er is geen regulier board voor de Buzz en ook zelf iets maken hebben we opgegeven, omdat de stabiliteit dan erg slecht was. Nou ben ik ook niet echt een technisch wondertje hoor Dus toch maar een tweelingwagen gekocht die enigzins te betalen was (topmark tandem). Een draagzak voor de baby en dan de peuter in een buggy is natuurlijk ook een idee maar bij mij niet handig omdat ik regelmatig last heb van nek en schouders. Veel succes met het vinden van een goede oplossing voor jullie!
Marjan

thein

thein

20-12-2008 om 13:24 Topicstarter

Mama marjan

hey bedankt voor de reactie
Die van lascal heb je die wel gezien? Er zijn meerdere mensen die deze dus wel gebruiken in combinatie met de quinny buzz. Tussen mijn zoontje en de tweede zal ongeveer 30 maand tussen zitten, dus mij leek het wel handig zo'n buggyboard.
Anders kijk ik of ik hem goedkoop aankan schaffen via marktplaats.
Toch bedankt

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.