Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
Clowntje

Clowntje

09-08-2011 om 19:55

Cadeau inspiratie gezocht meisje 2 jr

Wie o wie kan helpen????
Mijn 3e dochter wordt komende maand (als we op vakantie zijn in La douce france) 2 jaar. Gelukkig zijn we dus op vakantie dus veel cadeau's hoef ik niet te verzinnen maar wel een paar.
Ik heb alleen echt geen idee wat te geven. Wat is jullie hit? We hebben al zoooooveeeeel.
Kleren in overvloed, dublo een grote bak vol, playmobil ook, zelfs 1-2-3 playmobil, kapla / barbies ook voorzien. Keukentje met spullen staat in de woonkamer, winkeltje met spullen in het huisje in de tuin. Fietsjes in alle soorten en maten.
Kortom er wonen in een speelgoedwinkel....

Wie helpt?????

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Dan kom ik dus weer terug bij...

boeken. Kan altijd. Mooi prentenboek ofzo. Past ook makkelijk in de koffer. En mocht je het nog niet hebben: het grote Jip-en-Jannekeboek. Bij ons ligt de kaft er inmiddels gedeeltelijk af, zoveel is er uit voorgelezen.

En wat leuk is voor de vakantie, als je in La Douce France *wel* mooi weer hebt is een gietertje. Je kan ook nog wat goedkope kleurrijke Action-zooi erbij kopen die je aan het eind van het zomerseizoen fluitend in de vuilnisbak kiept.
kortom: gewoon wat fleurig zomerspeelgoed, feestelijk verpakt, waarvan een deel misschien niet eens de terugreis zal meemaken, maar wat geeft dat.

Groeten,

Temet (maar twee kinderen, van verschillend geslacht, en ook al teveel zooi)

Clowntje

Clowntje

09-08-2011 om 22:01

Dan voor de reminder temet

Was ik al weer vergeten, ik heb een boek liggen voor haar, dat is vast 1 cadeautje. We hebben wel al heul veel boeken maar die mogen altijd wel....
Gietertje is ook wel een goed idee, ze is alleen aan het einde van de vakantie jarig. Weet zij natuurlijk niet maar oudste zus wel.
We denken nog even verder.

anna

anna

10-08-2011 om 02:26

Step?

Noemen ze hier een scooter. Groot success met zoontje 2 jaar. De micro scooter, 2 wielen voorop. Super veilig
Pop?
ukulele?
Veel plezier en hartelijk gefeliciteerd !

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Yaron

Yaron

10-08-2011 om 09:01

Kassa

De kassa van Fisher price is hier een grote hit bij twee-jarigen en oudere kinderen spelen er ook graag mee. Hetzelfde met een houten ballenbaan, wordt ook veel mee gespeeld. Wij komen ook om in het speelgoed met 2 jongens en 2 meisjes, jongste kreeg toen ze 1 werd een Bellini armbandje met bedeltjes, is zoiets als Pandora maar dan voor kinderen. Andere dochter wordt bijna vier en die krijgt er ook een.

Clowntje

Clowntje

10-08-2011 om 13:25

Eerder vieren en kassa

Doen we ook, ergens in de week voordat ze jarig is. We hebben die vakantie ook nog mijn verjaardag te vieren, die is in de week ervoor.
Verder vieren we haar verjaardag niet ook nog thuis voor opa's en oma omdat dat echt niet meer uitkomt. Scheelt wel in cadeau's bedenken...

Kassa van fisher price hebben we ook, die is idd erg leuk.
In het huisje bij de winkel hebben we een kassa met microfoon, keer gekregen, die is redelijk kapot. Misschien dan toch maar daar een vervanger van kopen, vind hem zelf niet leuk (lelijk herrie ding) maar de kinderen zijn er dol op.
We denken verder.

Clowntje

Clowntje

10-08-2011 om 13:46

Step

Met 2 wielen voor hebben we, past ze nog net niet op. Muziekinstrumenten ook in huis, verkleedkleren ook, nog geen zuster/dokter pak, misschien dat maar doen, kan ook makkelijk mee. Hema had een leuke, toch? Iemand anders nog een idee waar die te kopen?

Loopfiets

Geen idee of je die al hebt, maar dat vind ik echt de uitvinding van de eeuw!!

Clowntje

Clowntje

11-08-2011 om 12:36

Ja, die hebben we

En is Idd de uitvinding van de eeuw.
Oudste heeft hem heel veel gebruikt, en fietste zonder zijwieltjes met 3jr 10 mnd. Middelste korte tijd intensief gebruikt en zij fietste al met 3jr 7 mnd zonder zijwieltjes.
Jongste is er nu nog te klein voor maar volgend jaar gaat ze die zeker weer gebruiken.
Gister en vandaag zijn alle spelletjes en puzzels uit de kast gegaan. Alles weer eens geprobeerd. Puzzelen vindt jongste niet echt leuk, heb ik dus ook niet zoveel aan -. Kralen rijgen ook nog geprobeerd maar was ook niet echt haar ding.....

Speeldoosje

Schoot me ineens te binnen: een speeldoosje. Bij voorkeur éen met bewegende delen (zoals je ze nu zoveel ziet, met twee ronddraaiende eendjes ofzo).
Hema heeft ze onder andere, vziw. Wel jammer dat de keuze in deuntjes vaak nogal beperkt is.

Groeten,

Temet

Prulspullen!

Ons meisje is vooral heeeeel blij met prulletjes! Portemonneetje met nepcentjes, opschrijfboekje met mooie pen, toverstafje van de Hema, mega Mindy masker of van die plastick verkleedhakschoentjes! Een aantal kleine cadeautje in een mooie meisjeatas...succes verzekerd!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.