Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
Anne

Anne

27-11-2012 om 09:36

Cadeau voor bijna 2,5 jarige?

Nichtje is met de kerst bijna 2 1/2 jaar.

Wie heeft leuke tips voor cadeautjes? Ik heb nog wel van alles liggen (van onze oudere kinderen), dat ik wil geven, maar wil ook iets nieuws geven, maar niet mega duur.

Ik zag al wel wat in een draadje over 3 en 4 jarige kinderen, maar weet niet of dat voor een bijna 2 1/2 jarige nog niet te vroeg is, vandaar mijn nieuwe draadje.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Boekje

Gewoon een boekje, altijd goed, en in elke prijsklasse verkrijgbaar. 2,5 is een leuke leeftijd om voor te lezen. Leuk en betaalbaar zijn Gouden Boekjes (maar niet de Disneyverhalen nemen, die lezen beroerd voor!) en de Bobbi-boekjes. Maar er is nog veel meer. Leuk en niet te duur vind ik zelf ook de kleine uitgaven van prentenboekklassiekers (zo hebben wij hier een kleine versie van "Van een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft")

groeten,

Temet

Rafelkap

Rafelkap

27-11-2012 om 10:10

Altijd leuk:

Een blokboekje: wij gaan op berenjacht.
Of een aantalvan die vetkrijtachtige dikke potloden, merk stabilo woody (tekent bijzonder fijn!). Of een dvd van Knofje.

Annika

Annika

27-11-2012 om 15:40

Dikkie dik

Was bij ons bij alledrie een succes voor lange tijd.

Knuffeltje? Pop? Poppenspul?

Potloden of verf of klei ook leuk (maar niet alle ouders worden daar blij van)

Gruffalo

Als boek is de Gruffalo ook erg leuk.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Mama_Lynn

Mama_Lynn

27-11-2012 om 22:02

Denk aan..

Een boekje (hits bij ons: muis, en het al genoemde boekje van de berenjacht). Puzzels, dikke potloden of stiften (dikke uitwasbare van de hema, ideaal!), maar ook potjes of pannetjes of een theeserviesje kan goed. (weet niet of ze al iets van een keukentje heeft thuis, maar daar spelen ze bij ons al vanaf jonge leeftijd mee, dus toebehoren is dan altijd heel leuk)

Lynn

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.