Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
joep

joep

04-10-2010 om 10:00

Dekbed

Met de winter voor de deur heb ik van iemand een dekbedje gekregen voor in het spijlenbedje.
Mijn zoon is bijna 2, mag ik dat al gebruiken?
Ik twijfel een beetje, of het vanaf 1 mag of vanaf 3, maar het kan ook zijn dat ik het verwar met een hoofdkussen.
Weet iemand het?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Mag!

Het advies voor een dekbed is vanaf 2 jaar en voor een kussen volgens mij vanaf het moment dat ze het nodig hebben (lees als ze steeds bovenop hun knuffel slapen).

joep

joep

04-10-2010 om 12:40

Oke

Dank je!

Slaapzak

ik vond het wel handiger dat de oudste een slaapzak aan had tot een jaar of 3. Zodra die van mij een dekbed kreeg moesten we er vaker uit want dan schopte mevrouwtje haar dekbed af en kreeg ze het koud. Ik stop haar nu nog steeds elke nacht nog een keertje in.

Guinevere

Guinevere

04-10-2010 om 16:18

Dekbed en slaapzak

Onze 3,5 jarige slaapt onder een dekbed, in een dun slaapzakje. Dat wil hij zelf. En het is wel praktisch, want meestal verdwijnt dat dekbed ergens heen en ligt ie onbedekt. Dus allebei kan ook, zolang het maar een dun dekbed is en een dunne slaapzak.
Hij heeft trouwens ook sokken aan. Wil hij ook zelf, erg onelegant.

joep

joep

05-10-2010 om 21:10

Sokken

De mijne draagt ook sokken in bed (wil hij ook perse) en ikzelf ook (onelegant?). Ik denk trouwens dat hij zonder slaapzak er uit zal klimmen, dus weinig keus.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.