Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
Elisa

Elisa

06-09-2010 om 20:49

Dikke buik bij 3 jarige

wie herkent dit? Mijn dochter heeft vanaf babytijd zo'n dikke buik. Iedereen heeft er ook altijd een opmerking over. Ik ben al bij kinderartsen geweest en die geven dan gewoon een laxeermiddel, maar poepen gaat goed. Voor de rest is ze niet dik, maar ze lijkt dus wel zwanger, (kan natuurlijk niet hahahahaha). dus wie o wie herkent dit en kan me helpen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wat is dik?

mijn dochter van bijna 4 staat op de vakantiefoto's in haar bikini ook zwanger te wezen hoor Volgens mij is dat gewoon een peuterkwaal. En dan trekken ze ook nog eens lekker die ruggetjes hol, let maar eens op! Als ze verder niet dik is, zou ik me geen zorgen maken.

Massi Nissa

Massi Nissa

07-09-2010 om 17:05

Ja hoor

Hier een slanke den van drie met een heuse peuterbuik. Vooral na het eten (en dat stelt bij haar nooit veel voor, een paar happen van dit en een lepeltje dat) zwelt die buik zo grappig op. Ik vind het schattig.
Als je er opmerkingen over krijgt, staat ze misschien inderdaad met een erg holle rug?
Groetjes
Massi

Biene M.

Biene M.

07-09-2010 om 19:13

Mijn dochter en ikzelf hadden een flinke buik tot in de puberteit. Ik was verder mager, maar dus toch die buik. Dochter had verder een heel gemiddelde bouw. En nu heeft peuterzoon ook zo'n buik.

Oh ja

ik heb ook wel eens een tijdje gedacht dat mijn peuterdochter van toen een te forse buik zou hebben. Maak je GEEN zorgen dat komt helemaal goed. Ze is nu al een aantal jaar heel slank, opeens groeien ze dan omhoog en worden ze dun.

de jongste van 14 maanden is juist wat dunner, wel spekkige pootjes maar niet zo spekkig als de oudste toen was. Ach als ik de foto's terug zie, die oudste was zo schattig rond, net een klein hamstertje.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.