Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
Tolletje

Tolletje

24-12-2018 om 09:29

Dochter van 3 slaapt niet alleen in

Onze dochter van 3 sliep perfect in en de hele nacht door.
Nu sinds een maand moet er iemand naast blijven zitten en word snachts 2 tot 3 keer wakker.
Nu paar nachten terug leg methode geprobeerd maar dat vind ze (ondanks niet aankijken en praten )alleen maar een leuk spelletje.
HELP! Wie heeft er nog tips?

Linda

Linda

02-01-2019 om 00:18

Nachtmerrie?

Vind ze het bedje eng of droomt ze? Vraag je haar wel eens?

Onze zoon zegt dat hij het bedje eng vindt. Ik zeg altijd dat ik met een paar minuutjes terug kom om te kijken. Dan blijf ik ook boven rommelen. Meestal vindt hij het geruststellend dat hij nog wat hoort.

Als het een spelletje wordt, spreek ik hem even iets strenger toe dat hij moet gaan slapen. Leg hem in bed en ga weer weg.

Midden in de nacht of heeeeel vroeg in de ochtend komt onze zoon overigens meestal sneaky in ons bed liggen. Daar heb ik geen moeite mee. Hij begint wel in eigen bed, daar probeert hij wel over te onderhandelen.

Zal vooral niet op haar kamer blijven, maar je kunt wel op dezelfde verdieping blijven. Die ene kast nog even opruimen of de handdoeken opvouwen.

Hopelijk heb je er wat aan

Jackie

Jackie

02-01-2019 om 12:41

nachtlampje geprobeerd?

Koop samen met haar een mooi nachtlampje en zeg dat het alleen voor grote kinderen (die in hun bed kunnen blijven liggen) is. En boven blijven rommelen werkt vaak ook goed.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.