Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
sassie

sassie

10-03-2011 om 13:48

Dochtertje (22mnd) blijft maar spugen...

Het heerst momenteel heel erg, dat weet ik. Mijn dochtertje van 22mnd. is al sinds maandag aan 1 stuk door aan het overgeven. Zelfs water blijft er niet in. Wat er ook naar binnen gaat, het komt er na een paar minuten net zo hard weer uit. Gisteren ging het ineens wat beter en had ze alleen last van spuitluiers. Echter, vanochtend is het weer helemaal mis en houdt ze weer niets binnen. Ze slaapt nu en als ze wakker is probeer ik haar toch maar even wat te drinken te geven. Als het morgen nog niet over is, bel ik maar de huisarts want dit duurt toch wel erg lang….of is dit normaal?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Yaron

Yaron

10-03-2011 om 13:59

Tips

De tip die wij kregen van de huisartsenpost waren: ORS geven en dan echt maar 5 tot 10 ml per keer en dat om de 10 tot 15 minuten. Dochter hield dat wel binnen, maar als ze meer tegelijk dronk ging het gelijk weer mis.

Bellen

Ik zou zeker de huisarts even bellen. Misschien vandaag al, voor overleg.

Sterkte ermee

Temet

Vic

Vic

10-03-2011 om 14:19

Vandaag bellen

Wat vervelend zeg. Ik zou vandaag al even bellen. Dan spreek je in ieder geval je eigen huisarts en kun je even afstemmen wat te doen.
Ik zou in ieder geval regelmatig kleine beetjes drinken geven. Limonade is wat dat betreft net zo goed als ORS omdat er ook suiker in zit.

Tja

noem mij gek en overdreven maar ik had maandag al gebeld.

Sassie

Hoe gaat het nu?

memmie

memmie

12-03-2011 om 22:00

Hier ook

Mijn jongste is woensdag begonnen en elke ochtend denken we dat ze er weer boven op is maar dan drinkt ze weer wat (waarschijnlijk te veel of te snel) en dan komt het er weer uit.

Vanmiddag heeft ze een heel krentebroodje gegeten en dat bleef er in maar 2 uur later kwam het er toch weer uit...
vind het ook lang duren eerdere buikgriepjes waren na 2 dagen wel weer weg..deze is hardnekkigger..

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.