Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
karin

karin

19-10-2011 om 18:52

Dochtertje net 1 last van doorkomende tandjes of buikvirus?

Mijn dochter van net 1 is de laatste anderhalve week mopperig,ik vraag me af ofdat de vele stoelgang en vaak tot de rug toe vol ligt aan doorkomende tandjes ofdat het gewoon een virus ofzo is,hij stinkt in ieder geval erger dan normaal,maar aangezien mijn zoontje het 2 weken terug in de buik heeft gehad,vind ik het moeilijk
ze is well laat met tandjes,dus nu komt er veel tegelijk,maar kunnen ze daar dan dagen hangerig/zeurderig van zijn?
Lijkt wel als ze een vieze pamper heeft,ze veel vrolijke doet tijdelijk erna,dus dan zit het toch in de weg,denk ik!
Herkent iemand dit?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
dc

dc

19-10-2011 om 20:29

Mijn oudste 2 hadden bij elke doorkomende tand een oorontsteking. Daar werden ze vaak mopperig van. Huilt ze als je haar neerlegt?

karin

karin

30-10-2011 om 21:14

Dank je heb voor zekerheid oren nalaten kijken...

Heb voor zekerheid oortjes ook nalaten kijken,1 oor was wat rood/geiriteerd,maar geen ontsteking,hoewel ze er wel wat last van kon hebben,nu is ze weer de oude,maar heeft wel 2 weken ofzo geduurd,ze was mopperig/hangerig veel vieze pampers,maar weer niet of het normaal is als je tandjes doorkomen dat je er zo onrustig van slaapt en zolang last van kunt hebben,ze heeft geen koorts/verhoging gehad!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.