Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
karin

karin

05-08-2009 om 22:59

Dochtertje ruim 3,5 valt van de trap,schrik me dood,zorgen maken?

Vanmorgen is ons dochtertje van de 3de tree van boven tot ong. de derde tree naar beneden gevallen,een behoorlijk stuk dus met haar hoofd recht naar beneden tegen de muur/deel trap,ik ving haar op daarna,ik zat net op de toilet gelukkig stond de deur open en ik hoorde gestommel en stond direct bij de trap,maar ik ben bang dat ze nu iets aan haar hoofdje heeft en nek,ze viel zo raar,maar ze heeft niet geklaagd of niets en gewoon gespeeld,alleen bij haar buik/ribben was het wat rood/blauw!
In de eerste instantie wilde ik voor de zekerheid naar de dokter,maar ze hield vrij snel op met huilen,ik was meer in paniek geloof ik en ze heeft verder gewoon gespeeld en was extra alert en enkele keren gevraagd naar een pijnlijk hoofdje maar iedere keer nee,alleen mijn buikje nog een beetje zei ze,zou ik me dan geen zorgen maken,of zouden jullie voor de zekerheid langs de huisarts gaan!
Pfff en het gekke is dat ik altijd extra voorzichtig ben als mijn dochtertje de trap af komt,dit heb ik bij mijn oudere zoontje nooit zo gehad,maar ons dochtertje loopt er anders af op de een of andere manier vind ik
,terwijl ze toch al tig keer alleen naar beneden/boven is gegaan wil ik er meestal nog bijblijven,en we gaan volgende week op vakantie en dan heb ik al in m'n achterhoofd van voorzichtig van de trap en bij andere dingen ook,want dadelijk gebeurt er wat en kunnen we niet gaan,maarja daar moet je niet bij nadenken,maar toch,zal ik me nog zorgen moeten maken,of denken jullie dat ze dan wel had geklaagd ofdat je het gemerkt had?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tijgeroog

Tijgeroog

06-08-2009 om 02:44

Huisarts

Bij twijfel: toch even de huisarts bellen.
Ik wil je best geruststellen, maar ik kan door de computer ook niet zien of het wel of niet goed is.
Hopelijk is alles goed!

Linda99

Linda99

06-08-2009 om 08:16

Mee eens

Bij twijfel gewoon naar huisarts. Grote kans dat het meevalt, ze zijn nog zo flexibel, ook bij het vallen van een trap.

Is hier ook wel eens gebeurd met peuter. Scheelt denk ik wel dat ik het niet heb gezien, dan is de schrik een stuk minder.

Toch even bellen

Hi karin,

Poeh, wat zal je geschrokken zijn. Maar wel fijn dat je haar op kon vangen! Mijn dreumes is een paar maanden geleden ook van de trap gevallen, maar wij wisten niet van hoe hoog. Ze is toen op haar hoofd gevallen (gezicht) en heeft een paar weken met een heel mooi blauw oog gelopen. Ze heeft toen ook heel erg gehuild. Ik was zelf niet thuis en hoorde het pas toen ik terug kwam van een vrijgezellen feest. Toen was het ondertussen 02.00 uur, dus ga je niet meer zo snel naar de dokter. De volgende dag ging het goed, dus hebben we het zo gelaten. Achteraf gezien heeft het mij nog wel een tijdje dwars gezeten dat ik niet naar de dokter ben gegaan. Volgende keer (hoop niet dat het nog een x gebeurd) bel ik in ieder geval wel de huisarts. Voor je eigen gemoedsrust zou ik gewoon even bellen. Klinkt alsof ze er niets aan over heeft gehouden, maar zekerheid geeft rust (spreek uit ervaring).

Fijne vakantie!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.