Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
Mea Proefrok

Mea Proefrok

12-12-2012 om 09:55

Eten niet doorslikken

Hallo hallo, hier een probleempje. Niet ernstig, wel smerig. Zoon (21 mnd) is al een dag of tien niet lekker tot goed ziek (verkouden, koorts, hoesten, spugen). Het gaat een beetje op en af. Wat hij nu al tien dagen doet is zijn eten in zijn mond houden. Urenlang. En dan ineens spuugt hij alles uit met natuurlijk een enorme hoeveelheid snotterig speeksel (sorry sorry), liefst over mijn broek ofzo. Leuk. Hij zit ook veel met zijn vingers in zijn mond, wat hij normaal nooit doet.
Hoort dit bij extreme verkoudheid? Zijn het tanden (die hij volgens mij allang allemaal heeft)? Of heeft hij gewoon een leuk nieuw spelletje bedacht? Of nog iets anders?
Hij doet het ook op het kdv en bij oma.
Hellup.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
krin

krin

12-12-2012 om 10:01

Keelpijn?

Zoon bleek ooit een gierende keelontsteking te hebben. Hij was wat koortsig, niet hoesterig, maar toen hij ook niet meer wilde eten en we naar de huisarts gingen, kon hij gelijk aan de antibiotica.

Tarte Tatin

Tarte Tatin

12-12-2012 om 11:28

Keelamandelen?

Mea, hoe zien zijn keelamandelen eruit? Oudste dochter heeft een hele tijd bijna niet gegeten, totdat we ontdekten dat dat werd veroorzaakt door chronisch ontstoken keelamandelen

Huisarts

klinkt erg ziek dit, ergens zit er een ontsteking, kan ook een doorkomende kies zijn in combi met amandelen, oortjes etc.

Mea Proefrok

Mea Proefrok

12-12-2012 om 21:30

Huisarts

Heb maandag gebeld en overlegd. Ik ga toch een afspraak maken, bedankt voor het meedenken. Ik was zelf al wel op keelproblemen gekomen, maar ik zie niks verdachts (en nee, ik heb zelfs nooit ook maar een college geneeskunde gevolgd, dus waarom ik denk dat het geruststellend is als ik zelf niks raars zie, is mij ook een raadsel). Oren had ik nog niet aan gedacht en doorkomende kies weet ik niet. Hoeveel kiezen krijgen dreumesen eigenlijk per kant? Ik dacht twee? Die heeft hij al namelijk.
Hoe dan ook, ik ben over de streep getrokken, huisarts here we come. Hij eet trouwens wel hoor. Vandaag zelfs de oren van mijn hoofd, vast om alle verloren spekkies weer in te halen. Maar vooral dat kwijlen en dat in de mond grijpen is inderdaad erg zielig.
(Hoe lang heb ik deze nick trouwens al? Ik wil nog steeds afsluiten met "Groetjes, Ouwenick")

Mea (volslagen ot)

Hou die nick nou gewoon. Zo lang heb je m nog niet. Ik raak altijd zo gedesorienteerd van die lieden die om de haverklap van nick veranderen, dan ben ik ineens weer mensen kwijt en dan blijkt mij pas na een half jaar ofzo dat ze onder een andere naam actief zijn.

Manda bijvoorbeeld heeft haar huidige nick (en dat is minstens haar derde) al veeel langer dan jij.

Groeten,

Temet

Temet (ook ot)

Volgens mij bedoelt Mea dat ze haar berichtjes nog altijd wil afsluiten met haar vorige nick, ook al heeft ze haar huidige nick al best weer een tijdje.

En als ik het verkeerd heb begrepen en Mea overweegt inderdaad een nickwissel, dan sluit ik me volledig bij je aan

Chris

Mea Proefrok

Mea Proefrok

13-12-2012 om 20:45

Temet

Have no fear, Chris heeft gelijk. Ik wil nog steeds automatisch zo afsluiten als ik vroeger deed met die oude naam. Ik moet dat elke keer weer half of heel deleten. Grappig. Hoe heet dat ook alweer, dat geheugen in je vingers? Kinetisch?

krin

krin

14-12-2012 om 21:48

Hoe gaat het met de jongeman?

Al een beetje opgeknapt? Huisarts geweest?

Mea Proefrok

Mea Proefrok

15-12-2012 om 12:20

Krin

De jongeman boert uitstekend. Hij loopt nu de inhoud van de bestekla door het huis te verspreiden. Nog wel erg verkouden, maar back in business otherwise. Ik heb inmiddels buikgriep, vandaar dat ik me niet met de bestekla bemoei. Lief dat je het vraagt!

krin

krin

15-12-2012 om 21:02

Mooi zo

Dat van dat goede boeren, dan hè, en dat bestek en zo. Niet van de buikgriep. Beterschap.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.