Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
liora

liora

24-09-2010 om 15:39

Eten opnieuw opwarmen

Gister gaf ik mijn dreumes een potje van Olvarit maar hij at er niet zoveel van, ik heb dus nog vrij veel over. Is het echt slecht als ik de rest nogmaals verwarm?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Mwah

Ik heb dit in elk geval zeer regelmatig gedaan, hoewel ik meestal maar een half potje opwarmde in een apart bakje. Maar soms dus wel het hele potje en dan een rest de volgende dag vrolijk weer.

Maar goed, als dat spul te lang lauwwarm blijft kunnen er misschien wel allerlei akelige beestjes in groeien, dus misschien is het inderdaad wel niet zo wenselijk.

Groeten,

Temet

Yta Chalne

Yta Chalne

24-09-2010 om 19:30

Nou (amk, waar ben je)

Zolang je er nog niet met een gebruikte lepel in hebt gezeten kun je het volgens mij bewaren, opgewarmd of niet. Als je rechtstreeks uit het potje voert zou ik het wegdoen. Maar hier moeten we eigenlijk amk even naar vragen, die weet dit soort dingen.

Guinevere

Guinevere

24-09-2010 om 20:40

De helft

Ik verwarmde altijd de helft van het potje. Meer werd er toch niet gegeten. De andere helft ging linea recta de koelkast in.
Al verwarmd eten waar al met een gebruikt lepeltje in is gezeten is in elk geval niet meer 100% verantwoord. Maar de keren dat we dat hier wel hebben gedaan is er nog niemand ziek van geworden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.