Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op

Groeipijn? (3,5)

Mijn dochter van 3 word nu sinds deze week al 2,3 keer huilend wakker rond 22:00/23:00 van de pijn in haar arm en been. Ze is niet te troosten en dan neem ik ze uit bed en dan na 5 a 10 minuten is het volledig over en slaapt ze gewoon verder tot 7:00. Zouden dit groeipijnen kunnen zijn? Overdag verder niks aan te merken qua scheef lopen of moeilijk lopen.

Ze kan ook verkeerd hebben gelegen.

Groeipijn heb ik geen ervaring mee. Maar zou het kunnen dat ze verkeerd ligt en dat daardoor haar arm en been gaan slapen? Als dat gaat tintelen van het weer wakker worden kunnen ze dat ook voelen als pijn. 

Mijn kinderen hebben beide zo nu en dan last van groeipijn. Maar bij hun stopt het niet zomaar. Ze liggen dan echt een half uur tot drie kwartier te huilen van de pijn tot de paracetamol zijn werk gaat doen. Ze kunnen dan ook niet goed stil liggen, proberen steeds weer een andere houding in een poging de pijn te stoppen.
Klinkt dus wel echt anders, maar misschien bestaat groeipijn ook wel in verschillende gradaties.

Bijtje82

Bijtje82

08-02-2023 om 11:08

Mijn dochter heeft er ook een periode veel last van gehad. Ik deed dan even de beetjes masseren en als het echt heel erg was kreeg ze een zetpil. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.