Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
Berber.

Berber.

22-04-2010 om 17:10

Hebben jullie dat nou ook? (kledingmaten)

Mijn zoontjes waren bij de laatste meting 87 en 88 cm lang. Toch zijn de broekspijpen van maat 86 altijd veel te lang. Bij mouwen van shirtjes is het veel minder, daar steken de armen juist weer uit de mouwen (letterlijk dus hè). Het is verder niet belangrijk hoor, maar vreemd vind ik het wel. Is er herkenning of hebben de mannen gewoon korte pootjes?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

29-04-2010 om 12:57

Maar hoe zit dit dan

Hoe kan het nou dat mijn zoon net formeel op 89,6 cm is gemeten, en dat zowél zijn broeken maat 92 als de T-shirts maat 92 aan de korte kant zijn? Heeft de meetlat zeker een fase te weinig doorgemaakt? Of....zijn kleren zijn gekrompen in de wasmachine/droger. Dat laatste zal het wel zijn.

Guinevere

pas op, want als hij nog maar 89.6 cm is is hij echt nog in fase 92 en moet je niet aan 98 beginnen. Hoewel... dat tegenhouden levert natuurlijk wel onherstelbare schade op aan de kleding fase 92... Moeilijk hoor! Wat vindt Vervaet van wasdrogers?

Primavera

ja er zullen altijd wel kinderen zijn die zich weer niet aan de regels houden. Ik zou zeggen: anticipeer hier op en kijk wat je kind wel en niet aan kan.

Hepij

Hepij

30-04-2010 om 10:13

Jongens

wat een geweldig draadje (vooral ook de reacties op het draadje hierboven!)

Hier een zeer eigenaardige ontwikkeling:

mijn dochter is bijna 6, heeft wat betreft onderbroekjes maatje 92, truitjes maat 98-110 (afhankelijk van merk); broeken 110 (maar 98 of 104 kunnen ook, 3/4 is helemaal in!) en schoenen 27......

ben benieuwd in welke fase dit thuishoort.....

HellenP

Hepij

Hepij

30-04-2010 om 10:14

O ja

misschien handig voor de 'controlegroep'.... ze komt uit China.....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.