Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
Sandra S.

Sandra S.

26-05-2009 om 10:53

Heel erg hangerig

Misschien is dit wel een luxeprobleem maar mijn zoontje van 2 jaar (en 3mnd) is steeds maar moe. Hij wil alleen
nog maar op de bank liggen en een filmpje kijken. 's nachts slaapt hij goed (het klokje rond) en 's middags kan hij ook nog 2,5 uur slapen. Soms heeft ie een opleving en gaat lekker met zijn broer spelen als die niet op school zit. Eten gaat redelijk. Dit duurt nu al ruim 3 weken. Hij heeft wel wat uitslag op zijn gezicht en lippen. Dat krijgt ie altijd als ie niet helemaal fit is. Hij is nu ook wat verkouden maar alles bij elkaar niets ernstigs. Ik maak me best zorgen. Ik herken hem zo niet. Is dit een fase die vanzelf overgaat? Wie herkent dit?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Herkenning

Ik herken dit maar al te goed! Bij mijn zoon (inmiddels 3,50) heeft steeds periodes dat hij erg moe is. Vaak is het achteraf wel te verklaren: hij heeft een groeispurt of wordt ziek.

Je kan eventueel bloed laten prikken bij hem.

Hier gaat het gek genoeg beter nu hij tussen de middag niet meer slaapt.

vervelend he~! Het liefst zie je ze toch lekker rondstappen.

liefs lisa

zon

zon

26-05-2009 om 18:58

Bloed laten prikken

Ik zou naar de ha gaan en eventueel bloed laten prikken. Onze dochter heeft was ook een periode heel moe. We hebben bloed laten prikken en toen bleek ze iets onder de leden te hebben waarvoor ze uiteindelijk ook medicijnen heeft gekregen. Als je het niet vertrouwd, gewoon even laten controleren.
Wel is mijn ervaring ook dat kinderen gewoon fases hebben waarin ze moe en niet helemaal fit zijn. Bij ons is dit ook vaak weer vanzelf over gegaan.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.