Check onze 10 slimme tips om geld te besparen op je volgende gezinsvakantie
Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
Massi Nissa

Massi Nissa

21-11-2008 om 21:06

Hi ha daar zijn we dan

Dochter is twee! Ik zat hier al wel eens illegaal, maar nu mag het echt. O ja, ik wil onze voornamen niet meer gebruiken op het forum omdat we voor mijn gevoel wel erg traceerbaar werden. Vandaar een nieuwe nick. Dochter zal ik bij haar koosnaampjes noemen, zoals Wiesje of Bolletje (uit de tijd dat ze nog een bolle baby was). Ze is nu allang niet bol meer, nu is alleen haar buikje nog rond. Verder heeft ze stakerige ledematen, heel grappig om te zien. Anyway, hier zijn we dan. Morgen het tweede feestje (gisteren ook al een beetje) en dan back to normal.
Groetjes
Massi

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rafelkap

Rafelkap

22-11-2008 om 07:44

Welkom

Hier is jongste ook net twee (vorig weekend). Oudste gaat over een paar maanden naar de volgende rubriek
Een hele fijne verjaardag toegewenst!

Mama Marjan

Mama Marjan

22-11-2008 om 20:04

Hier ook

Hallo mama's (en ook papa's natuurlijk)!

Ook mijn dochter wordt volgende week "officieel" 2 jaar oud, dus ben hier vanaf dan ook legaal. Nog gefeliciteerd! Hoe waren trouwens de feestjes? Mijn dochter heeft er net een nieuw zusje bij en is daar nog steeds van onder de indruk (in de zin van slecht slapen, veel aandacht vragen) en ik ben een beetje bang dat ze echt helemaal hyper wordt van haar verjaardag. En dan nog Sinterklaas 5 dagen later....
We horen van elkaar!

Groetjes
Marjan

Massi Nissa

Massi Nissa

22-11-2008 om 21:02

Hyperdepieper

Hai Rafelkap en Marjan, leuk dat we elkaar hier twee jaar zullen treffen . Marjan, onze dochter heeft maar liefst twee feestjes gehad, 1 op de verjaardag zelf voor opa, oma, tante en buurvrouw (een beschaafd gebeuren met kopjes thee, stukjes taart en verantwoorde cadeautjes) en een peuterfeest hedenmiddag: een ongeregeld zootje. Een giga berg cadeaus, genoeg voor de komende jaren (echt, zoveel, ik ga de helft maar eens wegzetten om mee af te kunnen wisselen), gillende peuters die rondjes renden om de bank en de keukentafel, overal pepernoten en van die chipsringen en papieren hoedjes en omgevallen bekers Fristi, moeders die zich terugtrokken in de keuken voor strategisch overleg (en rust).
Dochter kon niet meer na afloop. Alles was ineens teveel, ze lag dwars om de kleinste dingen, bliefde geen pizza (waaaaat????) en huilde om niets. Op een gegeven moment pakte ze haar knuffel en speen, liep naar haar slaapkamer en sprak: "Wiza afgelopen."
Veel sterkte met je peuterfeest, gewoon lekker uit de hand laten lopen en er plezier in hebben.
Groetjes
Massi

Rafelkap

Rafelkap

23-11-2008 om 13:46

Feestje

Hier vorige week donderdag de opa's, oma's en ooms op bezoek, in 2 sessies (want kleine huiskamer). Jongste vond het allemaal erg leuk, had gelukkig even geen last van z'n kiesjes. Alleen een afgrijselijke grote papegaai gekregen die kan praten en dansen gekregen. Hopelijk gaat ie gauw kapot Verder leuke cadeautjes - en van ons ook een 'echte stoel' (triptrap). Vanmiddag komen vrienden en eten we voor de laatste keer taart.
Hij wil alleen geen "hoera" meer roepen, helaas - en dat vanaf z'n verjaardag, merkwaardig Z'n broer is ruim 3 1/2 en ook erg blij met alle cadeautjes, het is echt vechten om die papegaai..
Jongste was trouwens ook helemaal op 's avonds en sliep toen slecht.

Mama Marjan

Mama Marjan

23-11-2008 om 21:00

Spannend!

Hai Massi en Rafelkap,

Klinkt goed, die feestjes. Inderdaad maar over me heen laten komen, ik hou eigenlijk ook wel van die drukke peuters (maar ook erg van mijn nachtrust ach ja, nog een nachtje slecht slapen maakt ook niet meer uit, haha. Ons moppie heeft wel nog een extra reden om hangerig te zijn de laatste dagen: ziek, temp boven de 40 en erg claimed. Ach gossie...Maar de kans is nu wel erg groot dan ze over een weekje lekker is opgeknapt.
Volgende week zondag gaan wij feesten (hopelijk geen pratende vogels hier).
Groetjes!

Marjan

Massi Nissa

Massi Nissa

24-11-2008 om 19:59

Hee, beterschap!

Dat is wel grappig, onze dochter was een week voor haar verjaardag ook ziek. Op tijd beter, hoor. Ik wens jouw meisje ook veel beterschap.
Hier trouwens na drie dagen nog steeds een oververmoeide peuter, veel jengelen en in de ogen wrijven overdag. Die feestjes hakken er wel in, zeg.
Groetjes
Massi

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.