Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op

Houten autogarage tips ?

Goedemorgen,

Hopelijk plaats ik dit berichtje op de juiste plek, excuses anders!

Voor ons zoontje van 2,5 ben ik op zoek naar een mooie grote houten autogarage. Veel gezocht online maar ik zie door de bomen het bos niet meer.. Vooral ook lastig omdat het bijna wel online besteld moet worden. Hier in de buurt hebben de speelgoedwinkels vooral plastic garages. Heeft hier misschien nog iemand tips/aanraders? Leuke merken, welke juist niet etc.

Alvast bedankt!

Zelf maken? Mijn vader heeft destijds (zo'n 45 jaar geleden) een mooie houten garage gemaakt. Mijn achterneefjes en nichtjes spelen nog steeds er mee. 

En anders kijken bij antroposofische speelgoedwinkels. Weet niet in welke regio je woont maar in Rotterdam bv de Zonnewijzer in de korte Hoogstraat (dezonnewijzer.com)

Waar woon je ? Weet anders ook nog wel een winkel waar ze dat verkopen.

Sammy70

Sammy70

06-05-2021 om 10:21

MissJaneMarple schreef op 06-05-2021 om 10:03:

Waar woon je ? Weet anders ook nog wel een winkel waar ze dat verkopen.

de meeste winkels versturen wel als je genoeg betaalt. 

Kun je te weinig houten garages vinden online, of te veel?

Lobbes.nl heeft in elk geval meerdere houten modellen. 

Een garage waar je aan alle kanten aan kunt spelen is vaak t leukste, zeker als er straks meer kinderen mee komen spelen? Ophaal brugje, rond kunnen rijden etc.

Eline90 schreef op 06-05-2021 om 09:19:

Goedemorgen,

Hopelijk plaats ik dit berichtje op de juiste plek, excuses anders!

Voor ons zoontje van 2,5 ben ik op zoek naar een mooie grote houten autogarage. Veel gezocht online maar ik zie door de bomen het bos niet meer.. Vooral ook lastig omdat het bijna wel online besteld moet worden. Hier in de buurt hebben de speelgoedwinkels vooral plastic garages. Heeft hier misschien nog iemand tips/aanraders? Leuke merken, welke juist niet etc.

Alvast bedankt!

wat leuk! Ik ken dit eigenlijk zelf ook nog niet, die houten autogarage zou ik ook wel leuk vinden voor mijn zoontje, heb hetzelf nog nooit gezien.

ik lees mee met de tips!

Sammy70

Sammy70

06-05-2021 om 13:09

Wat is er mis met online bestellen? Het is toch niet iets wat je moet passen? Gewoon iets uitkiezen wat bij je budget past. 

Kijk/bel anders ook even bij/met De Ommekeer in Badhoevedorp. Ik weet niet of ze antroposofisch zijn, al vermoed is zomaar van wel, maar man, wat een mooie spullen hebben ze daar. Ik loop er altijd likkebaardend rond. Mijn kinderen zijn die leeftijd al lang voorbij (we komen er nu voor naaldviltspul voor dochter van 12), maar als ik op zoek zou gaan naar een houten wat-dan-ook dan zou ik daarheen gaan: www.ommekeerspeelgoed.nl

(voor meelezers uit die regio: het is niet alleen hout wat de klok slaat. Ga vooral eens kijken. Nee, geen aandelen)

Groeten, 

Temet

O ja, van die 'likkebaard'winkels. Ik woon in Delft, daar heb je Poppedijn. Ze hebben geen webwinkel, zie ik net, maar zijn wel super klantvriendelijk dus mogelijk kunnen ze je toch helpen. 

Dingen die kunnen bewegen zijn altijd leuk. Een lift, twee etages, bruggetje. Kijk anders gewoon op bol, geef je budget aan en lees hier en daar een review. 

Volledig OT: ik denk bij je titel: ik woon in de buurt van Houten, zal ik even een garage voor je zoeken ?

gr Angela

Ja ervaring hier! 
https://www.devlinderhoutenspeelgoed.nl/winkel/van-dijk-toys-garage-met-lift-2-verdiepingen/


deze van van Dijk hebben vrienden van ons en is van hele goede kwaliteit. Ook is het liftje makkelijk te bedienen met trektouwtje. De garages met een liftje waarbij je moet draaien aan een hendeltje zijn niet fijn in gebruik. Twee verdiepingen wordt door zoon en vriendje leuk gevonden. Klepluikjes waar je autos in kan zetten doen het ook goed. 

Wij hebben deze via mp gekocht en daar laat van alles van los: 

https://www.vlinderhout.nl/auto--autogarage/1380-houten-parkeergarage-rood-groot.html

Overigens zou ik persoonlijk op marktplaats snuffelen hiervoor. Maar niet iedereen vindt dat wat.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.