Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
Suus

Suus

31-03-2011 om 14:09

Iemand ervaring met deze fietsstoel?

Dit lijkt me nou een mooi prijsje voor een fietsstoel! (vergeleken met een nieuwe Bobike).
Heeft iemand van jullie er ervaring mee?
http://www.fietsonline.com/fietszitjes/fietszitjes-achter/polisport/polisport-boodie-zwart-grijs.html

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mpronk

mpronk

31-03-2011 om 15:04

Marktplaats

waarom kijk je niet op marktplaats. Er staan er zat op. Je gebruikt ze niet al te lang

marion

marie

marie

31-03-2011 om 17:38

Voor kleuter - zou ik niet meer doen

Hallo
Het is voor een kleuter? Die is daar immers zomaar uitgegroeid - ik zou dat niet meer doen in elk geval. Daarnaast vind ik deze stoelen nogal "volumeus" en lelijk.
Voor een kleuter zou je ook kunnen denken aan een Bobike Junior - kijk hier maar eens:
http://link.marktplaats.nl/437009321
Daar heb je veel langer wat aan.
Succes

Suus

Suus

31-03-2011 om 19:30

Voor peuter

Haha, besef nu dat ik in de verkeerde rubriek schrijf..
Mijn kleuterzoon mag voor het eerst naar school gaan fietsen ipv met de fietskar. Peuterbroertje blijft dan nog over, en daar ga ik geen fietskar voor meesjouwen.
Was zo in mijn hoofd bezig met mijn oudste, dat ik de vraag hier heb gepost!
peuterzoon weegt voorlopig nog geen 22 kg.
Suus

Forumbeheer: draadje is verplaatst naar peutertijd.

Suus

Dit lijkt heel erg op het Hemazitje dat ik achterop heb gehad en daar was ik helemaal niet zo blij mee, met name niet omdat het zo ontzettend rammelde. Ik kreeg echt zo'n goedkoop-is-duurkoopgevoel en toen mijn fiets er de brui aangaf en ik een nieuwe fiets kocht heb ik ook meteen een nieuwe bobike achterop laten zetten.

Ik zou voor zekerheid kiezen en eerder een tweedehands bobike van Marktplaats halen dan dit zitje nieuw te kopen.

Overigens: als je nog even wacht is het Koninginnedag. Hier in Amsterdam een Walhalla voor wie een fietszitje zoekt, en dat zal in andere steden vermoedelijk ongeveer net zo gaan.

Groeten,

Temet

Suus

Suus

01-04-2011 om 13:08

Temet

Klinkt als een helder verhaal. Toch maar naar marktplaats...
Dank voor je tip!
Suus

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.