Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
Marie123

Marie123

29-12-2010 om 22:34

Jarig: feestje?

Mijn zoontje wordt binnenkort 3. Ik breek mijn hoofd over de manier waarop ik het zal gaan vieren. Hij is nog zo klein, snapt er nog niet zoveel van. Iedereen wil over de vloer komen en het is een drukte van jewelste waar ik heel erg tegenop zie. Heb overwogen om buiten de deur te gaan: pannenkoeken eten in het cafe in de buurt. Scheelt een hoop gedoe, maar kost wel wat. Heeft iemand een gouden tip voor een leuke middag waarvan je zelf ook kan genieten?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Plaatselijk speeltuintje huren

hier heb je in het plaatselijke park een speeltuintje met een zaaltje/huisje, dat huisje kan je huren voor een paar uur en dat speeltuintje zit er dan voor. Kan je al je visite zelf laten bepalen of ze binnen of even naar buiten gaan. En daarna weer lekker naar huis zonder troep.

Mijn jongste is in de zomer jarig dus ik ga dat zeker een keer zo doen.

Trouwens

dat pannenkoeken eten klinkt toch prima !!!!!

vlinder72

vlinder72

30-12-2010 om 10:16

Drie jaar

is echt de allerleukste verjaardag. Eindelijk snappen ze wat de bedoeling is. Mijn zoon stond buiten tegen iedereen te vertellen dat hij jarig was. En hij stond daarna te stralen als zij hem feliciteerde.

Ik zou het ook gewoon verdelen over de dag. Een deel 's morgens dan rustig lunchen en daarna nog een deel.

Heb je weigerende familie omdat dat niet gezellig is dan zou ik een uitnodiging sturen met daarop tijden waarop iedereen welkom is. Bijvoorbeeld van 11.00 - 14.00. Of alleen 's middags maar dat is niet zo leuk want waarschijnlijk zit je kind al om 7 uur 's ochtends te wachten op bezoek en cadeautjes.

Leuk toch

Ik zou ook 's ochtends en 's middags thuis wat bezoek uitnodigen, tenzij je te klein woont? Zo'n pannenkoekenhuis lijkt mij persoonlijk niets voor een 3e verjaardag.

Ik herinner me ook hoor, dat zoon zijn 3e verjaardag best bewust heeft meegemaakt. Vooral die kaarsjes uitblazen op de taart was favoriet.

Wij hebben dochters 3de verjaardag 2x gevierd.

1x op vakantie, toen zaten we aan de andere kant van de wereld met alle familie die dicht bij staat en een paar weken later thuis.

Dochter weet beide keren nog heel goed!!! Kan nu ook nog vertellen wat zij gekregen heeft!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.