Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
miranda schravemade-vreven

miranda schravemade-vreven

23-03-2012 om 14:38

Jeansmerk voor kleine billen

mijn dochter van 3,5 heeft (net als zoveel) maar een heel klein kontje en geen heupen. alle broeken moeten aangesnoerd met het elastiek wat er niet echt mooier op wordt. bij de h&m bijvoorbeeld heeft ze 86/92 nodig voor haar billen en 110 voor de lengte. wie heeft er ervaring met een merk wat wel smal valt??
miranda

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Probeer c&a eens

Mijn kinderen hebben ook geen billen en mijn ervaring tot nu toe is dat H&M veel te wijd valt. Met Hema heb ik voor oudste (zoon) ook slechte ervaringen gehad. Voor mijn zoon koop ik alleen bij C&A, die hebben trouwens ook wijdtematen. Voor dochter (maat 92) heb ik nog zoveel afdankertjes liggen dat ik geen broeken hoef te kopen, maar daar zou ik ook eerst bij C&A beginnen denk ik

Groeten,

Temet

Esprit en name it

En dan wel de slim fit modellen.

H&m is echt te wijd. De Hema ook.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Esprit en name it

En dan wel de slim fit modellen.

H&m is echt te wijd. De Hema ook.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Broeken van cars

die koop ik nieuw op marktplaats, zitten best goed en je moet gewoon slimfit of skinny nemen. Verder draagt mijn jongste nu veel leggings, tregging en maillotjes (rokjes en jurkjes dus), broeken kopen is hier ook niet makkelijk, beide dochters zijn echt smal.

Mijn oudste dochter is echt heeeel erg dun en die heeft nu 1 broek die goed valt, merk retour abelina, maar daar is de taille ook wat wijd van (elastiek) maar dan heeft ze iig niet die ingesnoerde bobbeltoestand.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.