Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op

Joehoe loekie:-) 2e op komst

Hey, wat een gaaf nieuws! Vertel, vertel. Heb een hele topic voor je geopend, dus we kunnen ons gang gaan. Maar hoe lang al, weet je al wat het wordt, hoe gaat het met je kleine meisje? Ja, allemaal vragen.

Hier gaat het super. L&L zijn zo gaaf. Soms uiteraard ook wel vervelend, maar dat komt maar weinig voor. Ze zijn helemaal gek op elkaar en zorgen ook goed voor elkaar. Als je 1 een koekje geeft, willen ze er ook 1 voor de ander en die wordt dan netjes afgegeven. Ze hoeven ook niet meer naar het ziekenhuis voor controle, dus dat is ook wel heel fijn! Het gaat eigenlijk gewoon goed met ze. En dat is toch wel het beste wat je kan overkomen hoor. Dat het gewoon goed gaat met je kids.

Zelf de laatste maanden beetje last gehad van gedoe in de baarmoeder. Na 2,5 maand menstruatie ben je het echt wel zat! Maar ik heb een chemische curetage gehad en dat heeft blijkbaar geholpen. Afgelopen donderdag controle en toen kon ze zien dat het bijna weg was. YEAH! Het is ook zo vermoeiend dat gedoe. Wisselende buien viel nog wel mee, maar weet niet of mijn man dat met mij eens is. En daarnast heeb ik ondertussen ook aandelen in OB. Nog nooit zoveel aan die troep uitgegeven als de laatste maanden, hahahaha.

Nou, weet helemaal niet of dit mag. Dus als het bericht weg is, weet ik dat ik fout ben geweest

hey, ik ga pitten. Spreek je later.
Greetz
Mariska

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hey maris

hey marisie wat lief een heel topic voor mij hahahahaha!! Wat fijn dat het zo goed gaat met de kids en met jullie. Alleen balen zeg van je menstruatie...brrrrrrr 2.5 maand jakkes joh. Ik vind deze leeftijd ook zo leuk. Met T. gaat het echt supergoed, ze kletst me de oren van de kop af, maakt hele zinnen met werkwoorden en al en ondeugend dat ze soms is maar ook wel heel lief en ze luistert over het algemeen heel goed. Zaterdag heeft ze me uit zichzelf geholpen met 'ramen wassen'...met ZAND wel te verstaan...zucht...daar was ik niet zo blij mee hahaha, maar ik moest ook wel lachen, hoe ze d'r op kwam. Heb je zelf alles uiteindelijk een beetje een plekje kunnen geven van je bevalling en de laatste loodjes van je zwangerschap? hoop het voor je, maar je klinkt in elk geval heel positief in je berichtje!

En verder: ik ben nog niet zo lang zwanger hoor, 9,5 week. Ben in februari uitgerekend. Heb woensdag de eerste echo gehad (die was goed) en morgen de eerste afspraak bij de VK. vind het wel weer heel spannend allemaal. Voel me ook erg moe en niet lekker, laatste dagen ook weer wat meer last van mijn buik. en ik heb bij T. natuurlijk die rottige bloeding gehad met 10,5 week, en daar ben ik nu ook wel weer een beetje bang voor. Nog een week...en als ik die overleefd heb, dan ga ik er denk ik echt helemaal in geloven. Maar 12 augustus weer een echo, dus dat is wel fijn! Dus al met al, ook bij ons gaat het heel goed.

vind het trouwens leuk om je nog tegen te komen in deze rubrieken haha...we zullen over 2 jaar ook wel weer met elkaar mee verhuizen naar kleutertijd...pft, de afgelopen 2 jaar gingen ook snel, wil ik nog helemaalniet aan denken

nou tot laters! ik ga ook zo slapen

groetjes, Loekie

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.