Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
Sunja

Sunja

12-04-2012 om 23:51

Leuk weetje

Op 1 klein dreumesgezichtje kun je gemakkelijk een HELE lippenstift kwijt! Zeker als het de duurste uit het make uptasje is, je hoeft dan niet eens zoveel andere producten uit dat tasje ermee in te smeren en een paar handafdrukken op de vloer zijn genoeg.
Dit spul staat nu - vanwege de kleur - bij mij op 1 in de top 'vettige troep die ik ECHT NIET moet laten slingeren. Het heeft Luuf en Sudocrem verdrongen van deze plaats...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Sunja

LOL! Geweldig spul hè, peuters..

Sahara

Sahara

16-04-2012 om 10:03

En ook handig om te weten

Wist je dat je met een pot sudocrème een hele commode mooi wit kan maken. En dan heb je nog genoeg crème over om leuke witte strepen op de bordeaurode vloerbedekking te maken.

En dat is best handig want als je dan 's avonds de deur open doet om nog even een kind toe te dekken dan zie je strepen heel fijn oplichten. Je ziet tenminste gelijk dat er iets is.

Fransien

Fransien

16-04-2012 om 10:55

Oude doos

Mijn moeder heeft ooit een keer helemaal tabak gehad van zo'n peuter die zo heerlijk aan je rokken hangt (dat was ik dus) en overal bij mee wil helpen, waardoor je dus absoluut niet opschiet. Ze wilde de badkamer even een sopje geven, en sloot zich op met haar emmer sop en de schoonmaakdoekjes terwijl ik op de overloop mij mocht vermaken. De fles met allesreiniger die ze de dag daarvoor net weer had gekocht, stond op de trap. Ik had al heel snel door dat allesreiniger mega-vies was, maar het was wel schoonmaakmiddel en ik wilde meehelpen. Ik heb met die fles allesreiniger de hele overloop en de trap, allebei met vaste vloerbedekking, grondig gesopt, de hele fles was leeg en de vloerbedekking was aardig wit van het schuim toen mijn moeder de badkamer uit kwam. Vreemd genoeg was ze niet eens blij.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.