Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
Kiki

Kiki

28-03-2010 om 17:13

Lol net gevingerverft met mijn peuter

en hij is nog helemaal schoon. Wat een prestatie he? Hij vond het drie keer niet, mamma bah vinger.

Echt je had die blik moeten zien. Echt zo'n blik van: als jij denkt dat ik me bewust vies ga maken, ben je echt niet goed.

Dus ik denk: ik maak wel wat aardappelfiguurtjes, dan hoeft hij niet met de vingers in de verf. Dus ik een mooie vrachtwagen uitgesneden en een eend. Nee hoor ook niet
verf is bah en dat is dat

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Haha

Herkenbaar, mijn oudste wilde altijd een kwast als ik met de vingerverf aankwam. Mijn jongste daarentegen smeerde het net zo makkelijk in d'r haar

Jup

Inderdaad, dat is niet ongebruikelijk. Mijn zoon was/is ook geen fan van vingerverf. Maar daar keek ik niet van op, want zelf schijn ik ook alleen maar met vingerverf te hebben gewerkt als er een kwast werd bijgeleverd.

Het betekent overigens niet dat je kind per se een schoon en net wezentje blijft, dat je dat maar vast weet

Groeten,

Temet

3 kids mam

3 kids mam

29-03-2010 om 20:51

Hier ook

zoontje van 1,5 vindt verfen leuk maar alleen met kwast en zodra er per ongeluk iets op zijn handje komt moet dat eerst worden schoongemaakt. Middelste heeft dat ook en oudste kliedert er graag op los. Die vindt verfen pas leuk als ze helemaal onder zit en als je even niet op let gebeurd dit ook.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.