Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
vaasje

vaasje

22-10-2012 om 15:57

Luierbroekjes

Welk melk luierbroekjes gebruiken/gebruikten jullie? Of raden jullie aan?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

22-10-2012 om 17:28

Pampers

Al heb ik vroeger (bij oudere kinderen) ook wel Libero gebruikt.

Ik vind Pampers de beste resultaten geven. D'r kan zeg maar heel veel in voordat ie overloopt of rooie billen geeft. Ook wel eens andere merken geprobeerd (ook voor de gewone luiers) maar dat leidde hier toch altijd tot luieruitslag. Ik kom met 3 pampers de dag door (nou ja ik, jongste van 4....

Clowntje

Clowntje

22-10-2012 om 20:49

Pampers ook

Hier ook de beste ervaringen met pampers. Heb nu bij mijn jongste (meisje 3 jaar) even andere (etos) om te kijken of ik haar niet zindelijk krijg met minder fijne luiers en ik merk echt een verschil. Niet dat ze uit zich zelf naar de wc gaat maar ze zegt wel uit zichzelf dat ze een schone luier wil en dat deed ze met pampers echt nooit. Ze voelt ook echt natter en lekt eerder door.
Bij mijn andere kinderen eigenlijk alleen pampers gebruikt en voornamelijk gewone luiers, de luierbroekjes vind ik vooral handig als ze bijna zindelijk zijn zodat ze makkelijk naar de wc kunnen maar poepen in zo'n luier vind ik vreselijk, lastig en je moet alle kleren weer uit doen om een nieuwe aan te doen.

Cindy

Cindy

23-10-2012 om 07:21

Geen

heb voor mijn 3 dochters altijd normale luiers gebruikt. De jongste is inmiddels bijna 6 en is 's nachts nog niet zindelijk en draagt ook een gewone luier, alleen bij oma staat nu een pak luierbroekjes van het kruidvat. Ik vind ze gewoon niet handig en voor mijn gevoel lekken ze eerder dan gewone luiers.

De goedkoopste

Luierbroekjes werden hier gebruikt als vangnet bij het zindelijk worden. Dus te dragen als een onderbroek, maar als het misgaat hoef je geen schone kleren aan. Voor dat doel voldeden de goedkoopste uitstekend. Maar goed, ik had mazzel met kinderen die makkelijk zindelijk werden, dus ik heb die dingen nooit echt maximaal hoeven uittesten.

Groeten,

Temet

Mea Proefrok

Mea Proefrok

23-10-2012 om 20:04

Geen kruidvat

Pas had Kruidvat eigen-merk-luiers in de aanbieding en toen heb ik in de gauwigheid de verkeerde pakken meegenomen, namelijk luierbroekjes maat 5 in plaats van gewone luiers maat 5. En ik mocht ze niet meer ruilen want het was een aanbieding, zucht. Dus zaten we wekenlang aan die luierbroekjes vast en in een woord: ondingen. Zoon lekte volcontinu overal doorheen (is ook een kameel qua drinken, maar dat is bij andere merken veel minder snel een probleem) en ze zijn megavervelend om aan te trekken. Ik heb dat laatste pak er gewoon doorgejaagd en de helft ergens hoog weggelegd voor "in geval van nood" (lees: nooit).

vaasje

vaasje

23-10-2012 om 20:47

Ik hoor

Soms ook wel eens dat je juist minder goede luiers moet doen. Omdat ze dat sneller vies vinden en zo sneller zindelijk zijn.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

24-10-2012 om 18:47

Ja dat hoor ik ook weleens

Maar dan moet je wel een kind hebben dat dat boeit...

En het zelf niet erg vinden dat je was explosief toeneemt met al dat doorgelek.

vaasje

vaasje

24-10-2012 om 20:15

Haha

Ja dat is ook waar.

Nou ik zal er eens over nadenken.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.