Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
karin

karin

18-02-2009 om 10:31

Mag puk van de peuterspeelzaal in de wasmachine of in bad?

Ons dochtertje heeft tot morgen Puk,maar zijn snoetje is niet zo schoon,ik moest werken toen ie mee naar huis mocht,dus weet niet ofdat dat al was toen ze hem mee naar huis nam!
Ik wil hem dus op 30 graden in de wasmachine doen,of in bad zetten bij mijn dochtertje,maar mijn dochtertje zegt die mag je niet uitwassen!
Ik weet niet ofdat het zo is,want in het verhaaltjesschrift van Puk staat ook bij niemand(staan nog maar 3 verhaaltjes meer in)dat hij is uitgewassen!
Weet iemand dit,want hij moet morgen weer mee naar school!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Waslabeltje?

Bij mijn dochter op het KDV hebben ze ook een Puk, maar of die gewassen wordt.....Zit er nergens een waslabeltje aan? Of anders de school ff bellen? Of googelen
Ik heb geen idee!
Succes!

marie

marie

18-02-2009 om 11:18

Op school vragen?

Hallo
Hier krijgen de kleuters om de beurt Flip de beer mee. Die wordt regelmatig door de conciƫrge van school uitgewassen. Wellicht heeft de psz ook voor Puk een "wasschema"?
groetjes

Hier

ik heb Flip de Beer weleens gewassen, hoor. Gewoon op 30 graden, compleet met zijn koffer met kleren die hij bij zich had.
Zoon vond het wel grappig. Hebben we in het schriftje geschreven, nooit wat over gehoord, dat het niet zou mogen. Had er iets in gezet dat Flip zich rot schaamde dat hij al stinkend op zijn logeeradres was gearriveerd en dat hij gelukkig meteen even kon gaan poedelen, de moeder van XXXX was ook nog eens zo vriendelijk geweest om al zijn kleren te wassen. Bofte hij even

groetjes van Purk

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.