Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
natasja wijzenbroek

natasja wijzenbroek

17-09-2010 om 14:30

Mischien opgenomen

hallo ik had al wat eerder geschreven over mijn dochtertje dat ze mischien sonde kreeg
nu moesten wij sinds de laatste keer, wachten op telefoon van de kinderarts.
gisteren kregen we een telefoontje ,hoe het ging.
nu gaat het met eten erg slecht en ze was afgevallen.
nu is het zo maandag moeten we wegen en als ze onder de 10 kilo is ,dan wordt ze gelijk opgenomen en krijgt ze nacht sonde voeding.
verders weten we nog niks.
mijn vraag is hoe bereidt je je kind voor op opname?
wat kun je doen om het aangenamer te maken?
we weten niet voor hoelang,maar ik blijf er wel bij

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Loentje

Loentje

17-09-2010 om 22:35

Natasja

Wat spannend voor je! Hoe oud is ze? Is ze al eerder opgenomen geweest? Mijn dochter heeft sinds haar geboorte sondevoeding en heeft verschillende ziekenhuisopnames achter de rug. Ze was nog heel klein dus voorbereiden had niet veel zin, heb ik dus geen ervaring mee. Ik zou erbij zeggen dat het af en toe niet leuk zal zijn (wanneer ze de sonde plaatsen) maar dat ze er wel beter van wordt en dat je het daarom goed vindt, dat jij bij haar blijft en dat jullie erg veel tijd gaan hebben om samen te spelen.
Ik had ook spulletjes van thuis mee, ook haar eigen dekentje om onder te slapen. Mijn ervaring is dat je in een ziekenhuissituatie al gauw een ander tijdsbesef krijgt, hele dagen vliegen voorbij, ze duren lang en tegelijk kort en erg veel deed ik intussen niet.
Ik wens jullie heel veel succes!
Loentje

natasja wijzenbroek

natasja wijzenbroek

20-09-2010 om 14:54

Deze week opgenomen

hoi we hebben angel gewogen en ze woog 9.8 kilo
kinderarts gebeld die had het druk met overleg maar morgen belt ze
ze word deze week opgenomen ,we horen alleen morgen pas wanneer
ik moet eerlijk zeggen dat ik er wat moe van word steeds maar niks zeker weten
maar goed het is niet anders

Guinevere

Guinevere

20-09-2010 om 21:49

Sterkte ermee

Natasja, ik wens jullie allebei sterkte met de opname. Tot nu toe was ik een stille meelezer in je draadjes, nu toch even sterkte wensen!

Sancy

Sancy

21-09-2010 om 08:47

Natasja

Sterkte de komende tijd, ik hoop dat het allemaal snel beter gaat. Wachten en onzekerheid zijn vreselijk zwaar, weet ik uit ervaring.
En als je hier onder je eigen naam post, is het misschien verstandig om een "nick" te nemen, vanwege je eigen privacy en dat van je kind.

Morgen opgenomen

nou vandaag te horen gekregen dat angel morgen om 10 uur in het ziekenhuis moet zijn
ze moet minimaal een week blijven
ze krijgt morgen haar sonde en ze willen weten waarom ze niet eet
nou bedankt voor jullie sterkte en zodra ik weer thuis ben laat ik weten hoe het is gegaan

Loentje

Loentje

21-09-2010 om 19:48

Succes!

Oef, dan kunnen jullie er nu toch aan beginnen! Ik wens jullie heel veel sterkte en succes!
Loentje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.