Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
mama 78

mama 78

02-03-2009 om 17:46

Nog ideeen voor 2-jarige verjaardag? (voor een meid)

Volgende maand wordt mijn kleine (nou ja, klein?) meid 2 jaar.
Ik ben al een beetje aan het rondkijken voor haar, maar kan nog niet echt slagen. Het probleem is dat we best al veel hebben, met nog 2 meiden..
Weet iemand nog iets leuks of origineels?
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen, zodat ik haar verlanglijstje kan vullen.
Wat kregen jullie 2 jarige kids voor hun verjaardag?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
zon

zon

02-03-2009 om 19:14

Praktische dingen

Wij hebben met 3 kinderen verschrikkelijk veel speelgoed en boekjes in huis. Daarnaast krijgen ze ook altijd erg veel vind ik.
Daarom koop ik altijd best veel praktische dingen. Onze meiden vinden dat tot nu toe (ze zijn 2 en 3) erg leuk en kunnen er zelfs dolgelukkig mee zijn. In januari kreeg onze dochter van 2 voor haar verjaardag bijvoorbeeld een dorapyama, een prinsessenbeker, knipjes en elastiekjes en een mooi nieuw dekbedovertrek. Allemaal dingen die we toch nodig hadden. Daarnaast hadden we een spel en aanvulling voor de duplo trein.
Verder zijn knutselspullen altijd goed hier. Van lijm, papier, stickers, stiften en verf kunnen ze nooit genoeg hebben. En om meteen maar even reclame te maken ik koop al dat soort dingen altijd bij de action. Daar heb je een tas vol knutselspullen voor heel weinig geld.

Lastig voor een 3e

Bij ons is/was favoriet van die plastic boterhammen die je kunt beleggen met kaas/worst/tomaat enz. Allemaal ook plastic dus. Er bestaan ook ijsjes van en pizza's. Verder een kassa en winkelspullen, boodschappentas/mandje. Verkleedkleren.

Van ons kreeg dochter een 3-wieler toen ze 2 werd, maar die heb je waarschijnlijk al. Zoon kreeg vrachtwagen (oplegger) waar 2 auto's in kunnen toen ie 2 werd. Vindt dochter trouwens ook nog steeds erg leuk.

En misschien is buitenspeelgoed een idee, Aquaplay ofzo? En Duplo is natuurlijk altijd goed.

Bij ons wordt nr. 3 bijna 1 jaar. Ook zo moeilijk.

Nog een ideetje

Een mooie poster voor op de slaapkamer.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.