Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
Anna Schmitz

Anna Schmitz

20-04-2010 om 13:14

Onderzoek over mama's vrije tijd

Beste moeders van kinderen in de leeftijd 0-6 jaar,

bij deze nodig ik jullie uit om aan mijn afstudeer onderzoek voor de studie 'Vrije Tijds Management' deel te nemen.
Het doel van mijn onderzoek is er achter komen hoe moeders hun vrije tijd ervaren. Dus: Wat is voor jou belangrijk als je in jou vrije tijd deelneemt aan activiteiten?
Het onderzoek gaat ook over het creëren van activiteiten die speciaal voor moeders georganiseerd worden. Daarvoor zullen de uitkomsten worden gebruikt.

Jullie zouden mij erg helpen en het invullen kost maar 5 tot 10 minuten.

Hier is de link naar het onderzoek:

www.thesistools.com/?id=133191

Alle antwoorden zijn anoniem. Er wordt alleen naar leeftijd en woonplaats gevraagt. Vragen mogen ook open gelaten worden.

Namens mij en mijn dochter Luana van harte bedankt!

Bedankt ook aan de forum redactie van ouders.nl dat ik deze link hier mocht plaatsen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

20-04-2010 om 13:35

Amsterdamgericht

Ik ben gestopt, dit is kennelijk alleen bedoeld voor Amsterdammers???

Hanne.

Hanne.

20-04-2010 om 13:47

En nog een paar tips

Naast dat het inderdaad handig is om vooraf te melden dat je alleen mensen zoekt die in amsterdam wonen, nog een paar gratis extra tips.

Mijn kinderen gaan niet allemaal even veel dagen of uren naar de opvang en dan ook nogeens naar verschillende soorten opvang. Misschien dat het handig is om aan te geven hoe hier mee om moet worden gegaan (alleen oudste of jongste kind nemen bv)

Bij het aantal uren opvang staat ook de partner als 'opvang' mogelijkheid. Hoe moet ik dat voor me zien. Als ik ga sporten is mijn partner dan 'opvang' of gewoon pappa? En als mijn partner gaat sporten ben ik dan opvang? Of gewoon mamma? Het gebeurt nl zeer regelmatig dat 's avonds maar één van ons beiden thuis is. Dus of wij maken heel veel gebruik van opvang. Of helemaal niet

Er staan een paar flink storende spelfouten in:
'vrije tijd' betekenD => betekenT
dans les => dansles
kook les=> kookles
vorzieningen => voorzieningen

angelina ballerina

angelina ballerina

20-04-2010 om 13:58

Opmerkingen

Deze enquete is alleen geschikt voor mensen uit Amsterdam. Dit kan je beter hierboven vermelden dat scheelt mensen die buiten de doelgroep vallen (vrije) tijd.
Bij de vraag over uren oppas per week wordt de partner genoemd. Mijn partner past niet op, die zorgt voor zijn eigen kinderen en hoeveel uur in de week lijkt me lastig te berekenen.
Ook de vraag over het lidmaatschap was me niet duidelijk. Is deze bijdrage per keer, per maand,per cursus?
Kortom er valt nog wat te verbeteren aan je enquete. En daarbij vraag ik me af wat je dochter heeft aan deze resultaten aangezien je ons namens haar bedankt voor het invullen. Of ga je aan de hand hiervan iets leuks bedenken voor jezelf, je dochter en andere moeders?

Kiki

Kiki

21-04-2010 om 08:34

Oei, ik zit in irritatiemodus

Mijn partner is de vader van mijn kinderen!
Hij past niet op, hij voedt ze op en verzorgd ze en is medeverantwoordelijk

buzz

buzz

21-04-2010 om 11:43

Hoei

als ik dit lees begin ik er maar niet eens aan, en ik woon trouwens in eindhoven dus zo te lezen heeft het niet veel nut.
Hoop trouwens dat de plaatster van deze vragen lijst hier nog eens komt om de reacties te lezen.

Amen

Sluit me helemaal bij bovenstaande kritiek aan.
Was goedbedoelend begonnen, maar al gestrand bij vraag 3, jemig geen haar op mijn hoofd die er over PEINST om in Amsterdam te wonen!

angel3

angel3

25-04-2010 om 16:51

Kdv?

tja ik heb um denk ik verkeerd ingevuld want er staat: gebruik makend van kdv of creche. Mijn kinderen gaan naar de NSO/BSO.... dat stond er niet bij....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.