Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
Jacoline29

Jacoline29

03-04-2010 om 16:21

Onzindelijk gedrag dochter van 3 1/2

Ik weet het even niet meer. Vanaf dec 2009 zijn er heel wat veranderingen geweest bij ons thuis,het Cb weet daar ook van.
Ik heb de diagnose borstkanker gekregen op 31-12-09,een hele impact op ons gezin,ik heb een amputatie met reconstructie gehad,ik moet preventief 6 chemo's krijgen,ben geopereerd en heb dus 4 dagen in het ZH gelegen,daarnaast zijn we van een huur naar een koophuis verhuisd.Dit is in de afgelopen 3 maanden gebeurd.Nu weet ik wel dat peuters als ze zindelijk zijn terug kunnen vallen,maar dochterlief gedraagt zich op dat gebied weer echt als een baby,wilt een luier om,doet alles in haar broek,poept gewoon op de straat en ik weet me even geen raad meer,in haar blote kont lopen vind ze juist leuk,weet geen mogelijkheid meer om haar weer 100% zindelijk te krijgen.Wie kan mij helpen en heeft tips? Ik ben ten einde raad.
Jacoline

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Jacoline

ik zou even alles niet te moeilijk maken en je dochter een luier om doen. Anders wordt dit een enorm issue en daar heb jij, je dochter en ik denk ook je man helemaal geen energie voor.
Dus luier om, verder geen woord aan vuil maken. Probeer haar zo veel mogelijk aandacht te geven verder (tussen dozen uitpakken en bijkomen van je chemokuur door).

Lastig hoor. Maar ik denk dat zindelijkheid nu geen strijd is die je gaat winnen met beloningen, streng zijn of weet ik veel.

Veel sterkte, ik kan me je machteloosheid voorstellen.

Knuffel van Purk

Irene

Irene

03-04-2010 om 20:09

Laten

Ik zou het ook maar even zo laten. Gewoon weer fulltime een luier om en dan kijk je over een paar maanden (of wanneer ze zelf aangeeft er wel weer wat mee te willen!) weer verder.
Genoeg andere zaken nu om je energie in te stoppen. Laat het los, het komt echt wel goed!

Jacoline29

Jacoline29

11-04-2010 om 16:18

Hoe het gaat nu

Het lijkt erop dat ze het weer te pakken heeft.Ik ben 4 april opgenomen in het ZH en was pas afgelopen donderdag weer thuis,ze heeft toen 2x de wc onder gesmeerd met poep,een manier van aandacht vragen,logisch mamma was ineens 5 dagen niet thuis,maar het plassen gaat weer netjes op de wc en het velletje is weer helemaal vol geworden.Hopelijk blijft het nu zo

Hepij

Hepij

11-04-2010 om 20:20

Fijn

om te lezen, Jacoline, dat het weer goed gaat!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.