Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op

Passende kleding

Help! Onze zoon is 3 jaar maar hij is erg lang en dun, hij heeft nu maat 110 voor de lengte. Nu zijn wij zelf allebei ook lang, dus we zijn bekend met de grote kleding problemen. Voor volwassenen is er dan een lengte maat of speciale merken voor lange personen.

Voor kinderen heb ik dit nog niet gevonden, in de zomer is het niet zo'n ramp maar nu het weer minder wordt wil je toch wel eens een shirt met lange mouwen aantrekken. Maatje groter kopen voor de lengte kan altijd maar dan heeft hij meteen een zak aan omdat hij er dan qua breedte 2 x in past.

Wie kan mij helpen aan een merk dat smal valt aan shirts. Broeken zijn nu nog geen probleem met die handige verstelbare band.

Alle tips zijn welkom!!!

Dendy Pearson

Dendy Pearson

04-09-2020 om 12:11

Esprit

Mijn slanke dochter droeg veel van esprit. Ik vind veel kleding bij Primark ook smal vallen.

Gek genoeg heb ik het probleem nu andersom met onze jongste. Die is vierkant geboren en vierkant opgegroeid. Met zijn brede schouders, stevige kont en kort postuur is het lastig winkelen.
Ik kon met name voor zijn broeken altijd wel slagen bij c&a, maar daar lijken de wijde maten verdwenen.

rode krullenbol

rode krullenbol

04-09-2020 om 12:44

Mijn tip

Je zou eraan kunnen denken om sportkleding speciaal voor fietsers aan te schaffen. Fietsshirts zijn extra lang op het lijf, zal ik maar zeggen, èn zitten meestal strak. Een mooie bijkomstigheid lijkt me, dat ze in allerlei hippe, levendige kleuren komen!

Rode krullenbol

Frugi

Onze zoon is ook smal en lang. Kocht voorheen graag bij Petit Bateau of Jacadi in de uitverkoop. Beide Frans en wat smaller en langer lijkt het. Kleding is ook weer makkelijk door te verkopen tegen goede prijs.Alleen voor de wat oudere kinderen vind ik het een beetje saai.
Nu koop ik het liefst bij Frugi. Heel mooie kwaliteit en ook eerlijk gefabriceerd. Kun je ook daarna weer voor goede prijs doorverkopen. welovefrugi punt com. Koop meestal in de sale.
Cosilana vind ik ook smal vallen, de shirtjes, de broekjes koop ik maat kleiner.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.