Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op

Peuter kamer mickey mouse

Haay ik krijg bijna mijn eigen huisje! Mijn zoontje is 2 jaar en is gek op mickey mouse. Heeft iemand leuke voorbeelden? 

Niets zo veranderlijk als een peuter. 

Mijn advies: zoek Mickey Mouse alleen op voor accessoires doe geen gordijnen en behang in die stijl. 

De poster van Mickey van de muur halen is minder kostbaar dan opnieuw behangen. 

Mijn jongste wilde als 3 jarige alles van Cars. Tot zijn 7e  moest af en toe toch die dekbedhoes nog op zijn bed onder luid protest.  Hij wilde liever die werden groene maar ja Cars was nog niet versleten en het geld klotste niet bepaald tergen de plinten op in die tijd en nu nog steeds niet eigenlijk. 

Cars ligt nog steeds in de kast voor noodgevallen. Het kussensloop was door de hoes nog niet. Pas heb ik een nachtje onder cars geslapen toen ik met mijn misselijk makende hoofdpijn thee in bed had gemorst. 

Dat zou ik ook doen. Bv Dat blauw  of rood wat je bij mickey  veel ziet op 1 muur en dan  de andere muren lichtgrijs.  een Mickey Mouse dekbed en een rode stoel/zitzak/kussen bv.

Eens met de tips. Wij hebben in de dino-tijd van onze zoon wel één stukje van de kamer met dinobehang gedaan, en een rol van het andere behang als reserve gekocht om het later aan te passen. Na een paar jaar was dat inderdaad de bedoeling.

Maar zo'n dekbed kan best erg lang mee. Mijn 18-jarige ligt zonder enige gêne onder zijn oude poppetjesdekbed (om de een of andere reden geen dino's gekocht).

Mijn zoon heeft nu, als 15-jarige, nog altijd de dino-muurstickers die hij als 4-jarige voor zijn nieuwe kamer heeft uitgezocht.

Maar goed, hij wil geloof ik ook nog altijd paleontoloog worden, dus zo vreemd is dat nu ook weer niet. Vreemder is dat hij ook nog altijd de door oma zelf gefiguurzaagde Bumba-trekpop heeft hangen

Groeten,

Temet

Inderdaad. Zelf willen ze dat niet meer en dan lig ik onder de 1-persoons roze Barbie en blauwe paardendekbed.

Dochter had ook op de basisschool een zwarte periode. Dat heeft een halfjaar geduurd daarna kwam alle kleur terug. Ik blij dat alleen de kleding moest worden vervangen, daar groeide ze toch uit.

Ik zou ook losse dingen doen. Dochter had een jurkje met hoed van Minnie Mouse. UIt Disneyland Parijs. We hebben het pas weggedaan naar de 2e hands winkel want het was nog goed. Misschien kun je dat op Marktplaats of zoiets vragen.

Een kledingsetje van Mickey Mouse.

Slofje schreef op 17-02-2021 om 16:11:

Maar zo'n dekbed kan best erg lang mee. Mijn 18-jarige ligt zonder enige gêne onder zijn oude poppetjesdekbed (om de een of andere reden geen dino's gekocht).

Hier een 19-jarige met een Huis Anubis dekbedhoes. Onverslijtbaar 😂😂

In onze studeerkamer hangen gordijnen van cars. Ook onverslijtbaar. Ik deel de mening dat accessoires het handigste zijn. 

Ik kom soms in huizen met kinderkamers met enorme muurschilderingen. Mooi maar vaak duur en wat doe je als je kind die boom met als die bosdieren niet meer leuk vindt. Ik vind het idee van de vwrschillende kleuren muur leuk. En bijvoorbeeld  een  rood bed met Mickeydekbedovertrek. En mickey mouse lampjes. En een knuffel natuurlijk. 

in de babykamer van mijn jongste had ik de onderkant van de muren oranje geverfd, de bovenkant lila, en op de scheidslijn een behangrand met Winnie de Poeh. Ze had ook een Winnie de Poeh lamp. We zijn verhuisd voor ze er te oud voor was, maar het was anders eenvoudig geweest om de behangrand weg te halen. Overigens vind ik fotobehang ook enorm leuk, en Mickey Mouse lijkt me geschikt voor alle leeftijden. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.