Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
Kiki

Kiki

12-09-2011 om 15:39

Peuterbrabbels

Volgens mij loopt er momenteel geen draadje over uitspraken, maar mijn oudste had weer twee fijne momenten vanmorgen.

Die radio-reclame over 'wanneer begin je over condooms' hoor je al wekenlang overal op 3FM. Dus vanmorgen stapte mijn oudste de klas in en riep stralend bij binnenkomst tegen zijn geliefde juf en alle moeders die daar stonden "Seks zonder SOA's!"

Ik heb weer een rood kruisje achter mijn naam erbij.

En bij het ophalen vroeg hij heel lief aan de heel lieve en inderdaad kogelronde conciërge "Is jouw baby ook een broertje?"

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sascha2

Sascha2

12-09-2011 om 19:03

In vervolg op berber

Mijn dochter van drie is ervan overtuigd dat haar piemel is afgebroken

Massi Nissa

Massi Nissa

12-09-2011 om 21:16

Sascha

Proest! Afgebroken, hoe kom je erop. Kiki, die zoon van jou gaat het nog ver schoppen.
Groetjes
Massi

Haha

En mijn zoon van toen nog 4 zei tegen zijn zus van twee: ach bij jou gaat je piemel nog wel groeien hoor! Als je ook 4 bent heb je ook zo'n piemel als ik heb...

Haha, en mijn meisje...

Mijn meisje vindt gewoon dat ze een piemeltje heeft! (ergens daar tussen verstopt). Ze zou hem ook het liefste aan iedereen laten zien, zou ik niet ingrijpen.
Prachtig toch, die kinders van ons!

Sunja

Sunja

12-09-2011 om 22:06

Piemelwinkel

Mijn zoon van 3 heeft mij troostend verzekerd dat we een piemel kunnen kopen voor mij. Toen ik vroeg waar zei hij overtuigd: bij intratuin! (Daar gaat hij graag heen vanwege de konijnen die ze verkopen)

Meer piemelpraat

Die van mij wil er wel vanaf, hij wil nl een meisje zijn. Kan dat niet? O, jawel hoor, met een toverstokje is het geen probleem

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.