Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op

Peuterdrama


Auwereel schreef op 13-05-2022 om 22:16:

[..]

Weet je het zeker? Waarschijnlijk zou je een heel bord salade bij die kop naar binnen hebben moeten werken. En dan de paniek als de blaadjes sla niet meer in de bek passen!

Best kans van

Oudste hier kon uren krijsen om niks

Hahaha Lientje 🤣 

Zo wilde mijn nu dertienjarige per se sandalen aan toen het sneeuwde. Na drie keer dat het toch die sandalen maar aan. Ze stapt de sneeuw in en laat zich krijsend met plof voorover in de sneeuw vallen want voeten te koud! En toen was het brullen omdat haar gezicht ook koud was! 

mijn dochter van 3 kwam net uit haar bed omdat ze haar deur niet mooi vindt. Vervolgens huilde ze omdat ze geen nieuwe deur krijgt. Ze is nu naar bed gegaan met de mededeling dat ze morgen van ons een nieuwe deur wil 😅

Regendrup.

Regendrup.

18-05-2022 om 20:59 Topicstarter

PhilDunphy schreef op 18-05-2022 om 20:21:

mijn dochter van 3 kwam net uit haar bed omdat ze haar deur niet mooi vindt. Vervolgens huilde ze omdat ze geen nieuwe deur krijgt. Ze is nu naar bed gegaan met de mededeling dat ze morgen van ons een nieuwe deur wil 😅

hahaha wat zo'n peuterbrein toch bezig houdt he

PhilDunphy schreef op 18-05-2022 om 20:21:

mijn dochter van 3 kwam net uit haar bed omdat ze haar deur niet mooi vindt. Vervolgens huilde ze omdat ze geen nieuwe deur krijgt. Ze is nu naar bed gegaan met de mededeling dat ze morgen van ons een nieuwe deur wil 😅

Ben wel benieuwd hoe je dat op gaat lossen als je dochter morgenochtend om 05:30 bij je bed staat te huilen dat ze Nog Steeds Geen Nieuwe Deur heeft. Maar misschien is ze morgen weer vriendjes met haar deur (anders wordt die deur zo verdrietig!   )

hier vliegen die van mij elkaar vaak in de haren. Ze zijn net 4 en 2,5.. en als de een een speeltje heeft wat de ander toevallig wil hebben 

Vandaag ook een heel drama omdat jongere broertje een traktatie mee naar huis had van een jarig klasgenootje. Het is hier de gewoonte om dat te delen, maar degene van wie de traktatie is heeft eerste keus. Broertje koos natuurlijk net het zakje chips wat zus wilde hebben

Auwereel schreef op 18-05-2022 om 21:02:

[..]

Ben wel benieuwd hoe je dat op gaat lossen als je dochter morgenochtend om 05:30 bij je bed staat te huilen dat ze Nog Steeds Geen Nieuwe Deur heeft. Maar misschien is ze morgen weer vriendjes met haar deur (anders wordt die deur zo verdrietig! )

Ik heb haar er niet meer over gehoord gelukkig! 

PhilDunphy schreef op 19-05-2022 om 23:10:

[..]

Ik heb haar er niet meer over gehoord gelukkig!

Ik snap opeens waar de uitdrukking vandaan komt "Dat doet de deur dicht!"

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.