Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op

Praktische oplossing voor achterdeur

Ik zoek een snelle praktische oplossing om de achterdeur te barricaderen, zodat zoonlief van 14 maand niet steeds met zand, speelgoed van buiten naar binnen wandelt. Hebben jullie een oplossing voor me. Onze hordeur is al gesloopt, want meneer ging daar zoveel tegen aan hangen en trekken, dat het helemaal uit zijn mechanisme is.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Traphekje

Wij hebben een tijd een traphekje voor de deur gehad. Ook om de deur open te kunnen hebben zonder dat er meteen kruipende baby's ontsnapten. Maar ik weet niet of er traphekken zijn die tegen jullie zoonlief bestand zijn...

Talia

Talia

12-04-2010 om 16:46

Tuinstoel?

Ik neem aan dat je zelf ook buiten bent als die kleine ondernemer bezig is? Kun je dan niet even een tuinstoel er (op z'n kant) voor zetten of leggen? Het is vaak maar een fase, toch.

Guinevere

Guinevere

12-04-2010 om 20:50

Stoffer en blik

Ik denk dat de beste oplossing toch veel geduld in combinatie met een stoffer en blik is...
Ik herken het wel hoor, hier was het in huis ook altijd een varkensstal rond die leeftijd. Toch valt die kleintjes met veel geduld en een lange adem wel enige netheid bij te brengen. Vorig jaar hadden wij bijna dezelfde strijd weer als het jaar ervoor met het zand, maar dan met gietertjes water die het huis in werden gedragen.

thein

thein

13-04-2010 om 08:05 Topicstarter

Vloerbedekking

we hebben geen laminaat of plavuizen, dus stoffer en blik zal niet werken. Stoel barricaderen, meneer klimt erover heen en tja soms ben je aan het eten koken of moet je even naar de wc en dan is het wel erg fijn als ze dan niet met een handje vol zand achter je aanlopen.
Ben nu op zoek naar een oude schaarhekje.

Vogelvanger

Vogelvanger

19-04-2010 om 17:07

Hepij

Hepij

19-04-2010 om 20:16

Thein

wij hebben idd ook een traphekje gemonteerd en daar een een heeeeeeeeeeeeel groot stuk vloerbedekking voorgelegd op het terras. Onze kids kunnen gelukkig niet over het hekje heen en als ze naar binnen gaan mogen ze altijd eerst 'de mollen uit de grond stampen'....

maar desalniettemin ligt er dagelijks wel een half strand in huis, hihi

succes!

thein

thein

20-04-2010 om 08:54 Topicstarter

Heb een traphekje

maar moet nu alleen nog gemonteerd worden, zal ik toch echt moeten wachten wanneer mn man tijd heeft. Helaas kan ik dit niet zelf. Het weer is nu toch minder, dus nu ff geen haast

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.